Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sen testin joka paljastaa onnistumisprosentin keino-

Vierailija
25.01.2011 |

hedelmöityksessä.

Olen 24v ja prosentiksi tuli 18. Olen ihan rikki.

On kuulemma todella luotettava testi.

En enää jaksaisi kun koko elämä pyörii asian ympärillä. Ei haittaa vaikka menisi 15v mutta haluan tietää saanko joskus oman vauvan :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullutkaan. MIkä teilä on lapsettomuuden syy?

Valitettavasti kukaan ei voi sulle lasta luvata, se on melkeinpä pahinta hoidoissa, että varmuutta ei ole. Olisitko valmis adoptioon? Olet niin nuori, että sekin on vielä vaihtoehto siinä mielessä.

t. PASsilla lapsen saanut

Vierailija
2/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi myös, mikä testi se sellainen on. En ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta IVF:ää sulla on sitten takana? Vai mikä siinä testissä alensi tulosta? Mä tein niillä tiedoilla, jotka mulla oli neljä vuotta sitten ekaa IVF:ää tehdessä, ja sain tulokseksi 30%. Ja sen IVF:n tuloksena syntyi pieni poika, joka nyt 3 vuotiaana vieressäni pötköttelee.

Älä luovu toivosta!

Vierailija
5/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pco- tyyppiset munasarjat multa löytyy myös. ap

Vierailija
6/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24% sain niillä tiedoilla, jotka olivat ennen ekaa IVF. Nyt on kolme lasta.

Vierailija
7/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 30% ja ekan IVF:n 3. PAS tuotti tuloksen.

Vierailija
8/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta emme ole nyt siis edes yrittämässä, mutta vastasin kysymyksiin niinkuin olisimme. Olen siis 36-v ja meillä on 3 lasta kaikki luomusti ja helposti saatuna. Vaikeuksia ei siis pitäisi olla. Sain testin tulokseksi 32,3%.

Testihän tarkoittaa onnistumisprosenttia/IVF. Ilman hoitoja onnistumisprosentti (tulla raskaaksi oikein ajoitetusta yhdynnästä) on n.20% kun ongelmia ei ole. Teillä tuo prosentti oli 18, joten suurta eroa ei niissä luvuissa ole. Jos olette valmiita useampiin yrityksiin, niin uskoisin teitäkin vielä onnistavan!

Suo anteeksi, kun puutuin asiaan, josta minulla ei ole suoraan henkilökohtaista kokemusta vaikka tietoa onkin. Halusin vain rohkaista sinua tällä laskelmalla. Ei toivo vielä menetetty ole. Toivon sydämeni pohjasta teille onnea menestystä hoidoissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi