Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada rohkeutta tehdä elämänmuutos-myydä talo ja muuttaa

Vierailija
25.01.2011 |

Eli vähän taustoja. Asumme pienessä maalaiskunnassa ja kuljemme miehen kanssa molemmat naapurikaupungissa töissä. Kohta on kuopuskin sen ikäinen, että lentää pesästä ja olemme puhuneet, että kaikista järkevintä olisi myydä talo ja muuttaa työpaikkakunnalle. En ole koskaan täysin juurtuntu tänne, mulla ei ole yhden yhtä ystävää tällä paikkakunnalla, sillä en halua jakaa pienellä paikkakunnalla mitään omia asioita. Tykkään tosi paljon talostamme ja pihastamme, mutta se onkin ainut sidos...Nyt mietin, että mistä saada itseensä niin paljon potkua, että uskallamme myydä talo ja muuttaa? Pelkään, että ostamme hometalon uudelta paikkakunnalta jne..juu ja ei olla kovin paljon elämänmuutoksia tehty..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos talo on ainoa side vanhalle paikkakunnalla, kannatta etsiä uudeksi asunnoksi sellainen mistä ehdottomasti pidätte. Äläkä rajoitu omakotitaloihin, jos pelkäät hometaloa. Kerrostaloissa on hyvät puolensa, varsinkin jos lapsia ei enää ole kotona. Katselette vaan rauhassa, että mistä ominaisuuksista te pidätte niissä taloissa. Ei sen nyt heti tarvi löytyä, onhan teillä aikaa.

Vierailija
2/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a rauhassa katsastella tilannetta. Ehkä jopa sitten rakentaa itsekin? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelä-Suomesta Oulun kupeeseen. En myöskään ole tässä pikku kunnassa tutustunu kunnolla keneenkään, eikä ole yhtään ystävää. Olemme harkinneet töiden takia muuttoa vielä ylemmäs lappiin.Siellä olisi sekä minulle, että miehelleni varmuudella töitä koko loppu elämäksi.

Lapset ei ajatuksesta tykkää ja tiedän, että vaikea olisi tätä taloa myydä. On itse rakennettu ja tuneside on vahva. Muuten en kyllä tästä kyläpahasesta välitä yhtään. Ja mieli tekisi täältä lähtä. Yksi vaihtoehto olisi laittaa talo vuokralle ja voisi sitten tänne palata, jos siltä tuntuisi.

Vaikeita valintoja.