Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa korvakäytävien kutinaan?

Vierailija
25.01.2011 |

Joudun sormella ja pumpulipuikolla raapimaan korvakäytäviä, niin että välillä on vereslihalla. Mikä avuksi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jatkat "tonkimista", vaiva ei lopu ikinä. minä jotenkin vain onnistuin olemaan koskematta kutiseviin korviin ja pinnat sielä paranivat ja vaiva loppui. tiedän kyllä miten tuskasta on kun korvat kutisevat eikä niitä saisi tonkia.

Vierailija
2/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakäytävän tulehtuminen on tosi ikävä vaiva, hankala päästä eroon ja uusiutuu helposti.

Jos tulehdus on jo noin paha, niin ei taida auttaa kuin lääkärissä käynti, häneltä saat reseptin lääkkeisiin jotka tehoavat.

Itse kuivaan nykyisin aina suihkun jälkeen korvakäytävät varovasti punpulipuikolla, ettei niihin jää kosteutta. Tämä vaikka lääkäri kieltääkin ronkkimisen... Ja raapia EI saa (helpommin sanottu kuin tehty).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap muita allergiaoireita?

esim. siitepölyaikana voi korvatkin kutista jne.

Vierailija
4/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lievä siitepölyallergia aiheuttaa myös korvakäytävien kutinaa. Antihistamiini auttaa.

Vierailija
5/5 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huuhteluttamassa korvat nyt ainakin ensialkuun. Allergia voi tosissaan tuntua ihan korvissa saakka. Tai sitten tulehdus.

Itselläni kerääntyy vaan ylimääräistä töhnää korviin ja korvien putsaaminen (ei pumpulipuikolla!) jo helpottaa kummasti. Mulla on semmonen hevosen kokoa oleva ruisku kotona, jolla huuhtelen korvat tarvittaessa ;D Mut jos käy alkuun vaikka terkkarilla ja lekurin kautta tarkistuttamassa, ettei oo pahempaa tuledusta tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän