Haiman leikkaus.
Onko kukaan ollut haiman leikkauksessa?
Itse olen menossa, koko haima poistetaan kolmen kasvaimen takia.Tässä ollaan jokseenkin pelon ja jännityksen tuntein.
Miten on mennyt?Kauan kestänyt toipua?Jne.
Kommentit (25)
Olisi kiva tietää miten meni, mutta on kyllä niin kauan aikaa viimeisimmästä viestistä.. Itse odottelen juuri haimaleikkausta. toivottavasti kaikki on mennyt hyvin :)
nyt syksyllä pitkään painin saman asian kanssa (ei itsellä, vaan välittömässä lähipiirissä).
Minulle tehdään runsaan viikon päästä haimahännän resektio ja voi olla, että perna poistetaan samalla. Menen mielelläni leikkaukseen, sillä tuo kysta kehittyy syövänsä kasvaessaan. Toivottavasti vielä ei ole vakavampaa, ainakaan veri arvoissa ei näkynyt vielä. Jännittää kovasti.
Tuumailija kirjoitti:
Minulle tehdään runsaan viikon päästä haimahännän resektio ja voi olla, että perna poistetaan samalla. Menen mielelläni leikkaukseen, sillä tuo kysta kehittyy syövänsä kasvaessaan. Toivottavasti vielä ei ole vakavampaa, ainakaan veri arvoissa ei näkynyt vielä. Jännittää kovasti.
Kuinka olet toipunut leikkauksesta?
Etkö sä ole saanut sairaalasta haimaleikkauspotilaan ohjetta? Mäkin olen menossa nyt lähiaikoina, mulle antoivat nipun tulosteita, missä on selostettuna kaikki oleellinen ja eri variaatiot. Tsemppiä.