Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naistenklinikka vastaan Kättäri - jälleen kerran (ensikertalainen kyselee)

Vierailija
25.01.2011 |

Moikka!

Mulla on eka laps tulossa ja tällasita pikagalluppia kyselen..

Eli kumpi synnytyssairaalaks ensisynnyttäjälle, Naikkari vai Kättäri?

Olen jo mennyt ilmoittamaan valinnakseni Naikkarin, mutta nyt olen ruvennut epäilemään valintaani. Entäs jos siellä ollaankin tylyjä minua kohtaan? Olen kuullut, että ongelmaraskaudet kootaan sinne, sillä siellä on se suora putki lastenteholle (vai mikä sen nimi nyt olikaan?). Kättäri toi mieleen "harjoittelu"sairaalan, jo ihan vain nimensä perusteella.. :(

En enää luota itseeni..

Terveisin: rv10+4

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla olla kandi seuraamassa koko synnytystä aamusta puoleenyöhön asti, leikkauksessakin apuna. Se olikin ainoa joka pysyi matkassa koko ajan:-). Lisäksi oli kätilöharjoittelija kätilön lisäksi. Leikkaussalissa olikin sit väkeä kuin Teho-osaston jaksoissa. Oli anestesialääkäri ja -harjoittelija, anestesiahoitaja ja -opiskelija, leikkava lääkäri ja se kandi, lastenlääkäri ja harjoittelija, kätilö, lastenhoitaja ja lisäksi leikkaussalihoitajia... mua ei haitannut, annoin luvan.

Vierailija
22/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan siksi, että minulla vain kokemusta siellä synnyttämisestä (kaksi lasta).

Molemmissa sairaaloissa on harjoittelijoita, mutta ei sinun tarvitse opiskelijoihin suostua. Mutta toisinaan opiskelijoista voi olla hyötyäkin.

Minulla on Kättärillä kokemusta tavallisesta osastosta ja Haikaranpesästä, molemmista vain hyviä kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen alkaessa sinut voidaan ohjata vaikkapa Jorviin HUS:n alueella. Voi olla, ettet sinä päivänä pääse valitsemaan lainkaan.

Vierailija
24/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikaan valitsin Naikkarin ihan vaan sen takia, että neuvolassa täti sanoi, että sinne pääsee aina ja kättäriltä taas saatetaan laittaakin naikkarille. Tiedä sitte, se oli sillon v.2004.

Kolme lasta olen naistenklinikalla synnyttänyt ja neljännenkin menen sinne maaliskuussa synnyttämään. :) Jokainen kerta ollut kokemuksensa.. tavalla tai toisella. :D mutta tyytyväinen olen kyllä ollut valintaani.