Mua ärsyttää appivanhemmat. Ne tuntuu pitävän
meitä (ollaan kohta 40v. pariskunta) aivan idiootteina.
Anoppi mm. soitti ja kyseli olenko laittanut lapsen eskarihakemuksen menemään. Joo, olen, en ole idiootti ja osaa hoitaa lapseni. Saman lapsen kohdalla se aikanaan alko selostaa meille kuinka isyys tunnustetaan ja patisti varaamaan ajan, oli netistä jo kaivanut numeronkin valmiiksi. Joo, harmi kun oltiin sekin asia jo hoidettu, eikä tarvittu siihen anopin apua. Appi on samanlainen, selittää itsestäänselvyyksiä ja kyselee onko me tehty sitä ja tätä. Kylppärin hana hajos pari viikkoa sitten ja vettä pääsi vähän lattialle, appi heti tinkaa että kai me kuivattiin se lattia. Joo, ei kyllä me varmaan jätettiin se vesi sinne lattialle, eihän me nyt tajuta sitä kuivata.
Mä ymmärtäisin tuon kyttäämisen ja muistuttelun jos meiltä olis jokus joku asia jäänyt tekemättä tai me oltais tuhottu huolimattomuuttamme jotain, mutta kun ei olla ja sittenkin kohdellaan kuin pikkulapsia ja idiootteja. Eikä edes tajuta vuosien kuluessa että kyllä me osataan pitää huoli asioistamme,
Kiitos helpotti, ei jaksa eikä viitti miehelle aina urputtaa noista sen vanhemmista.
Ja tiedän että meidän parastahan ne ajattelee, ei ne pahalla meitä kyttää, ne nyt vaan on sellasia. Silti mua ärsyttää!