Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on niin vaikea tajuta, että on naisia, jotka tykkäävät lyhyistä miehistä

Vierailija
24.01.2011 |

Olen keskimittainen nainen ja silloin kun vielä olin sinkku, ihastuin lyhyempiin miehiin, koska mielestäni heissä oli "sitä jotain". Kun keskustelee ihmisen kanssa, jonka kasvot ovat samalla korkeudella, on paljon enemmän samalla aaltopituudella hänen kanssaan, kuin jos joutuisin koko ajan katselemaan ylöspäin. Antakee anteeksi, mutta minä en haluaisi keskimittaista miestä. Nykyinen alle 170-senttinen on todella sopiva minulle :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on itse tosi lyhyt niin sopii hänelle tynkä mieskin. Esim. N 150cm ja M 155cm, mutta jos nainen on esim. 175cm niin onhan se hassua jos nainen kulkee 155cm mies kainalossaan :D

Se tuntuu varmasti yhtä loukkaavalta, kuin jos nimittäisitte 120-senttistä aikuista kääpiöksi tai tummaihoista ihmistä sanalla, jota en tässä edes sano. Nimittely ei ole sallittua. Paranna tapasi!

157cm pitkä nainen ja minä ainakin puhun itsestäni pätkänä ja tynkänä. En pidä sitä loukkaavana. Mielestäni loukkaavampaa on kutsua pitkää naista hongankolistajaksi tai amatsoniksi, mutta ajatuksensa kullakin. Olisi mukavaa kuulla lyhyiden miesten mielipiteitä. ystäväpiiriini kuuluu muutama lyhyt mies ja he ovat ainakin sanoneet etteivät voisi seurustella heitä pidemmän naisen kanssa. Miehisyys kuulemma kärsii.

ei loukkaannu n-sanasta, ei tarkoita sitä, etteikö valtaosa tai osa voisi loukkaantua. Jos siis sinä et loukkaannu pätkä-sanasta, se ei tarkoita etteikö moni loukkaannu siitä sanasta. On myös kyse siitä, missä asiayhteydessä sitä sanaa käytetään. Jos itse hassuttelet ja sanot olevasi pätkä, kyseessä on ihan hauska läppä ja minä voin yhtyä nauruun kanssasi. Jos puolestaan tuleva työnantajasi sanoo työhaastattelussa, että todennäköisesti en tule palkkaamaan sinua, koska olet tuollainen pätkä, luulen että sinulla siinä vaiheessa on huumori kortilla. Ketään ei saa nimitellä. Ei _ketään_. Et voi myöskään yleistää, että jokaisen miehen miehisyys kärsisi siitä, että seurustelee pidemmän naisen kanssa. On julkisuudessa paljon esimerkkejä siitä,että mitä miehekkäimmät lyhyet miehet seurustelevat pitkien naisten kanssa. Eikä heidän miehisyytensä siitä yhtään kärsi.

ole siitä, että kaikkien miehisyys kärsisi enkä niin väittänytkään vaan puhuin kahdesta ystävästäni (siis miehestä) ja heidän mielipiteistään. Minähän juuri toivoin lyhyiden miesten näkökulmaa asiaan enkä yleistänyt enkä tuominnut! Lue tekstit tarkemmin ennen kuin ITSE tuomitset!

Vierailija
2/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kärjistyy tämä keskiverron av-mamman älykkyys...

Onko se samanpituinen / itseä lyhyempi mies HOT vai eikö ole, siinäpä pulma....!!! Hankkikaa oikeasti mammat jotakin sisältöä elämäänne, niin ette jouda tällaisia aloituksia tekemään ja kommentoimaan, jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on itse tosi lyhyt niin sopii hänelle tynkä mieskin. Esim. N 150cm ja M 155cm, mutta jos nainen on esim. 175cm niin onhan se hassua jos nainen kulkee 155cm mies kainalossaan :D

Se tuntuu varmasti yhtä loukkaavalta, kuin jos nimittäisitte 120-senttistä aikuista kääpiöksi tai tummaihoista ihmistä sanalla, jota en tässä edes sano. Nimittely ei ole sallittua. Paranna tapasi!

ja vaikka mistä. Ei tämä ole mikään sivistyksen kehto. Ei tarvitsekaan olla; tämä on keskustelupalsta.

*uusi kommentoija*

Vierailija
4/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä niin hoksaat että kyllä ois suotavaa säilyttää ne hyvät tavat täälläkin...

Vierailija
5/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikille on ottajansa, lyhyillekin? t. 165-senttisen veljensä sisko

Vierailija
6/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm ja pisin poikaystäväni on ollut 176 cm. Pidemmnät ei vaan viehätä.

Vierailija
7/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saman mittainen kuin minä. Ehken vois olla miettimistä, jos olisi hongan kolistaja.

Vierailija
8/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jos niin ei olisi niin yhdelläkään turkkilaisella, kiinalaisella, kreikkalaisella tms ei olisi naista :)

Vierailija
9/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua lyhyempää miestä kiitos! Miehen pitää olla miehen kokoinen eikä mikään tappi! Olen itse 165cm enkä kyllä huoli alle 180cm miestä.

Vierailija
10/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa naiset joille miehessä yksi todella tärkeä seikka on pituus!

Mitä aikuinen mies voi pituudelleen? Kaikkea muuta hänellä voi olla ja paljon, vaikka ei pituutta.

Vierailija
11/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmoisia idiootteja sitä onkin. Mitähän tuolla pituudella on merkitystä parisuhteen laadulle?

Vierailija
12/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aikuinen mies voi pituudelleen? Kaikkea muuta hänellä voi olla ja paljon, vaikka ei pituutta.

pitävät lyhyistä miehistä. Ei ole mitään näyttämisen tarvetta. Itsenäisyyskin on varmaan yksi luonttenpiirre, ei tarvitse heinäseipäästä tukea.

Vierailija
13/41 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa naiset joille miehessä yksi todella tärkeä seikka on pituus! Mitä aikuinen mies voi pituudelleen? Kaikkea muuta hänellä voi olla ja paljon, vaikka ei pituutta.

itsevarmat naiset pitävät lyhyistä miehistä. Ei ole mitään näyttämisen tarvetta. Itsenäisyyskin on varmaan yksi luonttenpiirre, ei tarvitse heinäseipäästä tukea.

t. ap

Vierailija
14/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät lyhyistä miehistä. Ei ole mitään näyttämisen tarvetta. Itsenäisyyskin on varmaan yksi luonttenpiirre, ei tarvitse heinäseipäästä tukea.

enkä pitkistä tai keskimittaisistakaan, kun toisen ihmisen pituus on mulle aivan yhdentekevä juttu. Mustakin on käsittämätöntä, miten joku ulkoinen ominaisuus voi olla aikuiselle naiselle niin tärkeä, että muuten kaikin puolin hyvä mies ei kelpaa, jos on liian lyhyt. Ja kyllä se on merkki hyvästä itsetunnosta, ettei tarvitse jollain tietyllä ulkoisella ominaisuudella varustettua kumppania tunteakseen itsensä vaikkapa naisellisemmaksi.

Yhdestä lyhyestä miehestä tosin pidän ihan erityisen paljon, nimittäin omasta aviomiehestäni. Mutta varmaan mä häntä rakastaisin, vaikka hän olisi pidempi, ainakin luulen niin ;)

Vierailija
15/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan jokaisella maku miesten suhteen.

Mä nyt vaan olen aina ihastunut pitkiin (komeisiin)

miehiin. Kyllähän sitä ulkoiseen olemukseen kiinnittää huomiota, enne kuin ihmiseen tutustuu.

Lyhyt voi olla kaunis kasvoiltaan,

mutta ei helposti vaikuta miehekkäältä, sorit vaan

Vierailija
16/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hassua, että aikuisille ihmisille on niin vaikeaa ymmärtää, että erilaisia miesmakuja löytyy melkein yhtä monta kuin erilaisia naisia.

Minusta lyhyistä miehistä pitäminen ei kerro sen enempää kuin pitkistä miehistä pitäminen, jos se on poissulkevaa niin, että ei sitten pidä siitä toisesta ääripäästä. En oikein ymmärrä, miten on itsevarmempaa olla tykkäämättä pitkistä miehistä kuin lyhyistä.

Sen sijaan niitä naisia, jotka tapailevat mukavia miehiä pituudesta riippumatta pidän joko itsevarmempina tai vähemmän pinnallisina kuin niitä, jotka deittailevat vain itseään mittavampia.

Oma preferenssini on pitkä mies, koska olen itsekin pitkä. Mutta se on mieleen samalla tavalla kuin vihreät silmät tai leveät hartiat. Sellainen mies on minun silmääni komein, mutta muunlaisetkin ovat usein sangen rakastettavia ja se on se ratkaisevampi tekijä. Omalla otannallani lyhyillä miehillä on kuitenkin ollut yksi vamma yleisemmin kuin +keskimittaisilla.

Olen tapaillut mukavia lyhyitä miehiä, mutta siinä missä minulle pituus ei ole ongelma, miehille se usein tuntuu olevan. Mukavatkin miehet (piilo)vittuilevat isommasta koostani

tai tilittävät vähintään sivulauseessa lyhyydestään tai keksivät syitä siihen, miksi korkokengät naisystävällä eivät ole hyvä. Ei se lyhyys, mutta se pituuskompleksi. :(

Vierailija
17/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan jokaisella maku miesten suhteen. Mä nyt vaan olen aina ihastunut pitkiin (komeisiin) miehiin. Kyllähän sitä ulkoiseen olemukseen kiinnittää huomiota, enne kuin ihmiseen tutustuu. Lyhyt voi olla kaunis kasvoiltaan, mutta ei helposti vaikuta miehekkäältä, sorit vaan

samanmittaisen miehen kassa, joka on loistava tanssija, hurmaavan komea kasvoiltaan, pukeutuu tyylikkäästi ja käyttäytyy kuin todellinen gentlemanni ja lisäksi tuoksuu miehekkäältä. Lisäksi kun on sopivasti itsevarma ja mukava luonteeltaan, en voisi kuvitella mitään miehekkäämpää.

Vierailija
18/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan jokaisella maku miesten suhteen. Mä nyt vaan olen aina ihastunut pitkiin (komeisiin) miehiin. Kyllähän sitä ulkoiseen olemukseen kiinnittää huomiota, enne kuin ihmiseen tutustuu. Lyhyt voi olla kaunis kasvoiltaan, mutta ei helposti vaikuta miehekkäältä, sorit vaan

samanmittaisen miehen kassa, joka on loistava tanssija, hurmaavan komea kasvoiltaan, pukeutuu tyylikkäästi ja käyttäytyy kuin todellinen gentlemanni ja lisäksi tuoksuu miehekkäältä. Lisäksi kun on sopivasti itsevarma ja mukava luonteeltaan, en voisi kuvitella mitään miehekkäämpää.

jos mun pitäisi tanssia samanmittaisen kanssa.

Olen alle 160cm.

Eli eli subjektiivisesta näkökulmasta pidän pitkistä miehistä. Jollekin toiselle minun pitkä voikin olla lyhyt.

Mutta anyway, miehen tulee olla yli 170cm, mieluiten enemmän kuin karvan verran, vai mitä?

Vierailija
19/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/41 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi