Mulla ois rahat uusiin palkintotisseihin mutta kun en saa vaan laihdutettua!
Kun olen 55kg, rinnoistani on jäljellä vain ruttuinen nahkapussi. Niillä on imetetty 3 vuotta ja hyvin ovat toimineet. Nyt 75 kiloisena minulla on kyllä ihan komeat rinnat mutta olen muuten läski. Ajattelin tsempata itseäni laihduttamaan ostamalla itselleni nätit muovitissit kun urakka on ohi. Mutta paino ei putoa! Hiivin aina salaa ruokakaapille...ja sitten mietin, ovatko silikonit jotenkin turvattomat, entä jos niistä tuleekin vain komplikaatioita...
Kommentit (4)
hankkikaa ensin itsetunto ja sit vasta alatte laihduttamaan. Itsetunnon kanssa huomaatte, että leikkaukset ei enää kiinnosta.
tykkää esteettisesti kahdesta ruttuisesta pussista.
Mäkin olen miettinyt samaa, että jos mun laihdutusta pidätteleekin tuo leikkaushomma...
Mulla on hyvä itsetunto, mutta koen että kroppa on ihan jo objektiivisestikin katsottuna niin ruma (maha roikkuu tyhjänä ryppyisenä pussina ja esim. taittuu pikkareiden alle erilliseksi letukseen) että en haluaisi kärsiä siitä loputtoman kauan. Voi mikä paheksunta siitä seuraisikaan, jos kehtaisin näyttäytyä bikineissä tämän mahani kanssa, sitähän kuohuisi koko av, ja saisin taas "vittuvittusäälittävä" -syytöksiä vastaavasti siitä syystä.
vittu te ootte säälittäviä hankkikaa ensin itsetunto ja sit vasta alatte laihduttamaan. Itsetunnon kanssa huomaatte, että leikkaukset ei enää kiinnosta.
vatsanahan kohotuksen.
Se nahka kaipaa kohottamista ilman muuta, musta ei voisi tulla niin laihaa että se nahka katoaisi. Mutta nyt mun taloudellinen luonteeni on sitä mieltä (ja mielestäni aiheellisesti) että olisi rahanhukkaa mennä kohotukseen niin kauan kun mulla on ylikilojakin (noin 7), koska sittenhän ne eivät saisi sitä nahkaa kiristettyä kunnolla kun siinä olisi läskiä tiellä. Tulisi siitä parempi kuin nyt (mä voisin viedä perheen ruokaostokset kaupasta kotiin siinä ylimääräisessä mahanahassa), muttei kuitenkaan vielä litteä maha.
Todella haluaisin sen mahanahan kuntoon, mutta
- en saa laihdutettua, kamalan vaikeaa
- pelkään leikkausta niin paljon että olen miettinyt mahtaako se pelko olla oikeasti syy mun laihduttamisvaikeuteeni...