Ei kaikilla ole sähköpostiosoitetta!
Olisin halunnut osallistua yhteen arvontaan.
Eipä onnistu koska kaikilla perheenjäsenillä ei ole sähköposti osoitetta.
Törkeetä!
Kommentit (45)
päätettiin se sähköposti hankkia. Aamulla piti lähteä jonottamaan Sähköpostihallitukseen, ja vasta illalla pääsi tiskille. Sitten huomattiin että passi oli jäänyt kotiin :(. Ei muuta kuin seuraavana päivänä uudestaan, sitten sen sain.
Meillä jäi siitä kiinni, että työnantajan puolto puuttui. Meillä ei myöskään ollut luottokorttia,jolla olisi voinut maksaa rekisteröintimaksun.
Jos ei voi kännykällä soittaa tai laittaa tietoja postissa olen ilman. Nykyään kyllä vaaditaan keskusteluihinkin sähköposti, empähän sitten osallistu.
ärsyttää etenkin vanhusten puolesta tämä kun esim. pankkiasioiden hoitaminen on kalliimpaa kuin netissä. Nuoremmille ok.
Olen miettinyt samaa!
Kyllä mulla on sähköpostiosoite. Tarvitsen sitä.
Mutta joo, en nyt laita miestäni ja lastani tuohon seurueeseen jonka otan mukaan lomalle. ap
arvontontaan vaaditaan kaikilta perheen jäseniltä oma sähköpostiosoite
ärsyttää etenkin vanhusten puolesta tämä kun esim. pankkiasioiden hoitaminen on kalliimpaa kuin netissä. Nuoremmille ok.
Vanhus voi opetella netin käyttöä. Ei vanhus ole mikään lapsi jota pitää hyysätä
Tunnetko yhtään yli 80-vuotiasta. Monella heistä on huono näkö, tai muuta vaivaa. Plus se seikka että heidän ikäluokka ei ole koskaan edes käyttänyt tietokonetta. Aika paha vaatia että ottapa mummo tai pappa ja opettele netin käyttö. Todella tyhmä komentti!
kilpailu kaikille sähköpostin laittaneille.
taas elämää suurempi ongelma. Älä ap osallistu noihin höpöhöpö-arvontoihin. Tulee vaan spämmiä posti täyteen. Ja jos osallistut ja voitat, niin ehkäpä saat ottaa matkalle mukaan sähköpostiosoitteettoman lapsesi :D
Ainakin meillä on kaikilla lapsilla koulun antamat sähköpostiosoitteet. Vai oletko periaatteesta kieltänyt nekin?
sinun ongelmasi nyt oikein on?
Jos et halua antaa kaikkia vaadittuja tietoja (siihen arvontaan myös sähköpostiosoitetta), niin et voi osallistua. Ole siis osallistumatta, jos et jostain periaatesyystä halua sähköpostia. Arvonnan järjestäjällä on oikeus evätä osallistuminen niiltä, jotka eivät noudata arvonnan sääntöjä.
Onko se nyt niin ylivoimaista hankkia joku ilmainen sähköposti, gmail, luukku tms. jos kerran haluat osallistua arvontoihin? Eihän sitä ole pakko mihinkään muuhun käyttää.
Yhdellä lapsistanikaan (13v) ei ole. Kaikki ei vaan tarvitse sitä! ap
kaikki ei vaan tarvitse sitä, miksi ylipäätään aloitit ketjun, se on vähän ristiriidassa väittämäsi kanssa?
Yhdellä lapsistanikaan (13v) ei ole. Kaikki ei vaan tarvitse sitä! ap
kaikki ei vaan tarvitse sitä, miksi ylipäätään aloitit ketjun, se on vähän ristiriidassa väittämäsi kanssa?
Jos lapsesi käy Suomessa koulua, niin väitänpä, että hänellä on sähköpostiosoite. Taitaa olla, ettei kaikkea ole kerrottu äidille. Enkä ihmettele.
Rekisteröintisivuilla pitää antaa toimiva sähköposti-osoite, johon vahvistusviesti lähetetään. Miten ilmoitat jos ei ole?
Hommaa sähköpostiosoitteesi paikasta joka ei edellytä toisen sähköpostiosoitteen olemassaoloa.
Minä olisin tarvinnut hänen osoitettaan!
Onko sinulla ymmärryksen vaikeus? ap
se nettikaupan s-postiosoitteen vaatiminen on myös sinun etusi; sinä saat tilauksen tehtyäsi tilausvahvistuksen todisteeksi itsellesi siitä että olet jotakin myös tilannut!
ei hyväksy tilausta jos sitä ei ole. Tuota ihmettelen, kun ei todellakaan kaikilla ole sähköpostiosoitetta.
mutta ei käy siellä koskaan. Ei myöskään muista sen salasanaa. Wilmaa käytetään kyllä ahkerasti. ap
Minä olisin tarvinnut hänen osoitettaan!
Onko sinulla ymmärryksen vaikeus? ap
sitten siitä, ettei ole ottanut itselleen sähköpostiosoitetta vaikka SINÄ olisit sitä tarvinnut.
Tsiisus.
Minä olisin tarvinnut hänen osoitettaan! Onko sinulla ymmärryksen vaikeus? ap
Taitaa olla...
mutta ei käy siellä koskaan. Ei myöskään muista sen salasanaa. Wilmaa käytetään kyllä ahkerasti. ap
olisi riittänyt, sen sijaan että kitiset täällä siitä ettei lapsellasi muka osoitetta ole vaikka olisit tarvinnut.
Nyt pitäisi sitten olla toinen osoite kun tuo ei kelpaa? xDD
ei ole sähköpostiosoitetta eikä tarvitse ollakaan. Ihme porukkaa, että ei ollenkaan ymmärretä ap:n ajatusta. Jokaisella ihmisellä vastasyntyneestä vanhukseen ei ole sähköpostiaosoitetta. Jos kilpailussa vaaditaan osoite KAIKILTA perheenjäseniltä, on se aika ihmeellinen juttu. Minä laittaisin sinuna ap, palautetta kyseiseen firmaan. Uskon tietäväni mitä kilpailua tarkoitat.
Vanhus voi opetella netin käyttöä. Ei vanhus ole mikään lapsi jota pitää hyysätä