Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin lihava että liikkuminen on vaikeaa

Vierailija
23.01.2011 |

haluatko kysyä tai sanoa jotain?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ei noilla mitoilla. No joo, ehkä siinä tapauksessa, että ainoa liikuntamuotosi on autolle kävely. Mutta tuo hengityksen jatkuva pihinä kuulostaa vähän huonolta, kenties joku sairaus syynä?

Vierailija
2/15 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sano tätä pahalla, mutta kyllä tuo paino kuulostaa sen verran huolestuttavalta, että en ihmettele jos liikkuminen vaikeaa (ja tod.näk. rasitusastma). Itse olen saman mittainen ja paino yleensä 52 kg. Olisiko sinulla mahdollisesti joku läheinen/ystävä, joka ensin tekisi suursiivouksen ruokakaapissasi ja kävisi puolestasi kaupassa? Väitän, että kun olet ollut muutaman viikon ilman herkkuja, ei sinun edes tee niitä mieli. Ja ensimmäiseksi liikunnaksi voisit kokeilla uimista (ei rasita niveliä paljon), kunhan ensin käyt lääkärillä selvittämässä tuon mahdollisen astman. Tsemppiä Sinulle ja reipasta talven jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ei noilla mitoilla. No joo, ehkä siinä tapauksessa, että ainoa liikuntamuotosi on autolle kävely. Mutta tuo hengityksen jatkuva pihinä kuulostaa vähän huonolta, kenties joku sairaus syynä?

Luulen kyllä että johtuu siitä että maha on niin iso. Paksu olen kuin mikä mutta suurin osa kertynyt vatsaan

Vierailija
4/15 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä että johtuu siitä että maha on niin iso. Paksu olen kuin mikä mutta suurin osa kertynyt vatsaan

No kai sekin sitten on yksilöllistä. Itse olen ollut jotakuinkin samoissa mitoissa (ja juurikin suurin osa kiloisa mahassa) mutta koskaan ei ollut ongelmia liikkua - autoa kun ei ollut, niin joka paikkaan piti kävellä ja tuota sitten monena päivänä viikossa oli tunti-kaksikin päivää kohti, niin eipä olleet jalat kipeät, kun siihen talsimiseen oli niin tottunut ja henkikin kulki hyvin. :P

Vierailija
5/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa lihavuutta se alkaa olla hankalaa? (kysyn ihan siksi että osaisin välttää tuota vaihetta)

Vierailija
6/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutesi ja painosi?

elätkö parisuhteessa?

Vierailija
7/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat mittasi?

Vierailija
8/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppiksen käyttökin on vaikeaa.

Vierailija
9/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, että käytit ilmaisua "liikkuminen on vaikeaa". Olet täysin kypsä tilanteeseen ja teet asialle jotain, eli laihdut ensin ruokavaliolla sen verran, että pääset liikkumaan, ja sitten liikutkin niin perkeleesti (pardon my French) ja hoikkenet ja elämänlaatu paranee.

Eli ei kysyttävää, tämän halusin sanoa sinulle :)

Vierailija
10/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/106. Ei lyllertänyt jääkaapille, on tukala olo jo valmiiksi. Vartissa hengästyn todella kovasti, jalkoihin särkee, selkään särkee, hengitys pihisee koko ajan

Vierailija
11/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meinaan ap samat mitat, mutta mulla ei ole ongelmia liikkumisen suhteen. Käyn 5-10 km kävelylenkeillä, kesällä jopa juoksin 6km lenkkejä aina välillä. Ja eilen viimeksi tein kärrynpyörän : )

Sä et varmaan ole sitten koskaan oikein liikkunut? Mä nimittäin olen aina, mutta mulla on myös vaikea syömishäiriö, ja siksi olen näissä kiloissa. Eli syön ihan älyttömästi liikaa herkkuja.

Vierailija
12/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meinaan ap samat mitat, mutta mulla ei ole ongelmia liikkumisen suhteen. Käyn 5-10 km kävelylenkeillä, kesällä jopa juoksin 6km lenkkejä aina välillä. Ja eilen viimeksi tein kärrynpyörän : ) Sä et varmaan ole sitten koskaan oikein liikkunut? Mä nimittäin olen aina, mutta mulla on myös vaikea syömishäiriö, ja siksi olen näissä kiloissa. Eli syön ihan älyttömästi liikaa herkkuja.

olen ollut teininä kova urheilemaan ja silloin hoikka. nämä ongelmat alkaneet kunnolla vasta viimeisen 10 kilon aikana.

Vierailija
13/15 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on astma. Itse pidin lihavuutta syynä väsymykseeni ja siihen että hengästyin tosi helposti.

Menin lääkäriin yöllisten toistuvien hyperventilaatiokohtausten vuoksi joihin heräsin.

Sattui tuuri, oli asiansa osaava lääkäri joka antoi lähetteen keuhkopolille jo samalle päivälle. Aloitettiin lääkitys, kortisonitabletit ja astmalääkitys.

Muutaman päivän kuluttua kortisonipillereiden aloittamisesta olin kuin eri ihminen.

Väitän ettei tuolla painolla ole liikkumisessa vielä hankaluutta jos ainoa syy on ylipaino.

Lisäksi pitää sulkea pois sydänsairauden mahdollisuus ja verenpainetauti.

Vierailija
14/15 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutua lääkärin vastaanotolle. Voisit päästä johonkin painonpudotusryhmään tai vast. Ja tietty muut mahdolliset sairaudet selviäisivät. Eihän noin ole kiva elää.

Vierailija
15/15 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hommaat sellaisen sähkömopon, mikä niillä lihavilla on aina niissä jenkkidokumenteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi