vaatekoko 48-52
Kommentit (23)
Mä löydän parhaimmat ehkä Lindexistä ja kappahlista
Lindexiltä, Kappahlista ja Seppälästä ja tilasin mm. Ellokselta. Nyt saisin myydä ne kaikki pois ja paluuta siihen kokoon ei ole :) Nyt tosin vieläkin kokoa 44-46, mutta pikku hiljaa...
Olen aika hiljattain lihonut reippaasti, sitä ennen ostin juuri Lindexiltäja KAppahlista, mutta niissä tunnutaan luulevan, että yli 44 kokoset ei käy töissä, tai ainakaan sellaisisssa joihin tarvitsisi siistejä toimistovaatteita. "Normaalikokoisille" niitä kun noistakin putiikeista nimittäin ennen löysin.
Vero Modassa edes ole tuon kokoisia vaatteita. Oisko L/XL suurimmat ja vastaavat kyllä kokoa tai kahta pienempää.
kysyttävä, että mitkä on mitat jos koko on 52?
Varmaan jo liikutaan reippaasti yli 100 kilon elopainossa...
Kyselee kokoa 44 oleva 174cm/82kg läski
Ja edelliselle uteliaalle tiedoksi, että painan tällä hetkellä 108kg ja käytän vaatekokoa 50
Sen verran olen laihtunut, että pari kuukautta sitten meni 52 päälle. Tai menee ne vieläkin, mutta vyötä tarvii tai muuten tippuu housut päältä.
kysyttävä, että mitkä on mitat jos koko on 52? Varmaan jo liikutaan reippaasti yli 100 kilon elopainossa... Kyselee kokoa 44 oleva 174cm/82kg läski
alaosaan sopiva on 50, yläosaan 46-48. Olen 164cm pitkä ja painan 116kg. Mun läskit on pääasiassa tuosta vyötäröstä alaspäin aina pohkeisiin asti, monelle (lähinnä terveydenhuollon henkilökuntaa, muut ei tiedä) on yllätys, että vaaka näyttää peräti tuota lukemaa..
mul on sama, jotenkin saan läskit peitettyä niin että yleensä luullaan että painan jotain 95
olen vyötärölihava. Vyötäröni on Huge!!
seppälä,anttila,lindex,kappahl juu olin ennen raskautta kokoa 44-46 nykyään 46-48
Tv: av mamma.
seppälä,anttila,lindex,kappahl juu olin ennen raskautta kokoa 44-46 nykyään 46-48
Tv: av mamma.
niin paljonko on painoa jos on n. 170cm pitkä? Osaako joku veikata suuntaa antavasti?
Kaverini on nimittäin iso ja sanoo, ettei punnitse itseään enää. Olemme lähdössä vesijumppaan, mutta koska ystäväni ei käy myöskään lääkärillä, en ole ihan varma onko se hyvä idea isolle ja huonokuntoiselle ihmiselle jolla ei ole ollut tapana liikkua...
niin paljonko on painoa jos on n. 170cm pitkä? Osaako joku veikata suuntaa antavasti? Kaverini on nimittäin iso ja sanoo, ettei punnitse itseään enää. Olemme lähdössä vesijumppaan, mutta koska ystäväni ei käy myöskään lääkärillä, en ole ihan varma onko se hyvä idea isolle ja huonokuntoiselle ihmiselle jolla ei ole ollut tapana liikkua...
Kannustaisit mielummin!
satunnaisia ostoja muistakin paikoista, esim Citymarketista ja Tokmannilta