Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen, minkä näköinen nainen on "lesbomagneetti"? ;)

Vierailija
23.01.2011 |

Siis että tuntuu kääntävän joka lepakon pään, noin yleisesti ottaen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi, millainen olet, ja oletko lesbo tai bi?

Vierailija
2/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan lesbot ei taida tykätä näin naisellisesta?

Vierailija
4/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen yritti iskeä minut baarissa, olikohan lesbo tai bi. Sellainen pitkähiuksinen brunette, sairaanhoitaja kertoi olevansa.

En ole lesbo, siis yllätyin tilanteesta, yleensä miehet minua katselee.

Vierailija
5/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkänäköinen itse? Siis kuvaile ulkonäköäsi :)

Vierailija
6/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht naisellisista naisista, joissa kuitenkin on jotain kivaa särmää, etten femmeksi heitä luokittelisi.

Itse en villeimmissä kuvitelmissakaan voisi esim. kuvitella mitään fyysistä aktiviteettia tosi miehekkään/poikamaisen naisen kanssa. Kaikille oikeus olla sellainen kuin itseä miellytää, mutta omalla kohdallani he eivät sytytä.

Vierailija
7/21 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorista asti tykännyt vähän poikamaisesta tytöistä/lesboista...ite en ole koskaan kokeillut seurustella lesbojen kanssa. Olen puoliksi aasialainen, välillä poikamainen ja välillä romanttinen tyttö. Olen yhden pojan äiti...tällä hetkellä ilman miestä. Ja edelleen tykkään katsoa poikamaisia lesboja, mutten uskalla kokeilla tai lähestyä niihin...en tiedä mikä siinä oikein ujostuttaa :>

Vierailija
8/21 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi-nainen. Ammattina sopivasti rekkakuski, lyhyt blondi tukka, vapaa-ajalla käytän miesten kauluspaitoja enkä meikkaa näkyvästi. Itse koen kuitenkin olevani enemmän teinpojan kuin miehenroikaleen näköinen. Aika selvä tapaus siis? Baarissa juttelemaan tulevat jossain määrin samannäköiset, välillä vähän naisellisemmat naiset. En todellakaan koe itse olevani mikään magneetti, ne ultranaiselliset naiset jättävät minut kokonaan huomiotta - ja hyvä niin, sillä pelkään naisia jotka näyttävät meikkipäiltä.

Vierailija
9/21 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muistuttava nainen. Blondit pitkät luonnonkiharat hiukset, olen lyhyt, naisellisesti pukeutuva, keskiverrosti meikkaava nuori nainen. Pari kertaa kuussa saa aina joltakin naiselta kaksimielisiä ehdotuksia.

Vierailija
10/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbo siis mieluummin naisellisen naisen vai poikamaisen? Useinhan lesbot ovat poikamaisia ja heidät tunnistaa kauas... Itseäni kiehtoo poikamaiset lesbot, ei kuitenkaan äijämäiset tai ronskilla tavalla miehekkäät. Mutta sopivasti poikamainen, ei naisellinen... Itse olen kai suht nätti hetero(?) tyttö, ja joskus lesbot ovat koittaneet iskeä.

Vierailija
11/21 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan hetero. Mikähän siinä on? Kunnon rekkalesbot/miehekkäät naiset ei kyllä kiinnosta yhtään, mutta sopivasti poikamainen lesbo on jotenkin kiinnostava.

Vierailija
12/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vastaa..?

Vierailija
13/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta, lattaperseinen kropaton lyhythiuksinen mies.

Vierailija
14/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tummista pitkistä mallin näköisistä, mutta siis sellaisista muodokkaammista ehkä jo mallin hommat jättänyt. Hiukset pitää olla pidemmät. Vähän eksoottisen näköinen niin plussaa.

Vierailija
15/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miehisellä alalla töissä. Ehkä jotenkin jätkämäinen. Muutama lesbo on meikäläisestä kiinnostunu tässä matkan varrella. Mut en mikään magneetti kyllä oo :D

Vierailija
16/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on kattellu niin miehet kuin naisetkin...en ole mikään hirveän naisellinen, mutta tyttömäinen kuitenkin. kauniiksi kehuttu. eräs lesbo on tällä hetkellä ihastunut. olen naimisissa... itsekin vähän ihastunut...

Vierailija
17/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Jenni Vartiainen....

Vierailija
18/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ihmetellyt, mikä minussa viehättää lesboja. En ole yhtään äijämäinen enkä edes poikamainen, vaan hyvin naisellinen, voisi ehkä sanoa tyttömäinen. Meikkaan, mulla on aika pitkät hiukset ja isot silmät. En ole laiha mutten lihavakaan, reitevä lähinnä, rinnat b. Lapsiakin on :)

Vierailija
19/21 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lesbo, en lesbomagneetti

todella monet ystäväni pitävät esim. Natalie Portmania ihanana. Ja vähän vanhemmat Julianne Moorea.

Linda Evangelista nuorempana ainakin.

Vierailija
20/21 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkoru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi