Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kolmannen lapsen, mies ei halua missään tapauksessa,

Vierailija
23.01.2011 |

onko tässä syy avioeroon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sen lapsen jonkun toisen miehen kanssa? Mistä sen miehen meinaat löytää?

Vierailija
2/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta jokaisella lapsella on oikeus syntyä molempien vanhempiensa toivomana. Eiköhän lapsiluvusta aina tehdä joku kompromissi.

En myöskään osaa kuvitella tekeväni lapsia monelle miehelle. Mites sitten kun seuraava mies haluaakin kaksi lasta kanssasi ja sinä vain sen yhden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkoa perhettä vaikka kamalaa onkin luopua lapsesta.

Vierailija
4/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lasta ei ole olemassa vielä.

AP, ei tuo ole mun mielestä avioeroperuste. Keskity siihen hyvään, mitä sulla nyt on, äläkä haikaile potentiaalisia onnen lähteitä.

Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
5/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua lasta kenenkään muun miehen kanssa, mutta pohdin vaan että miten tästä eteenpäin.. On aika iso asia kuitenkin, josta ollaan täysin eri mieltä.

teet sen lapsen jonkun toisen miehen kanssa? Mistä sen miehen meinaat löytää?

Vierailija
6/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä vielä kolmannen tahtoisin. En kyllä silti aio hänestä erota, hän on mitä parhain isä lapsilleni ja kumppani minulle. Ja nimenomaan haluan HÄNEN KANSSAAN lapsen, kun sitä ei nyt sitten enää ole luvassa aion tyytyä tähän. Tai yrittää muutaman vuoden päästä vielä kysellä josko hänen mielensä olisi muuttunut.

Vierailija
7/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sitä lasta kenenkään muunkaan kanssa aio tehdä, niin miksi eroaisit miehestäsi?? Et vain voi aina saada kaikkea mitä haluat, ja lapsiluku päätetään sen mukaan, joka haluaa niitä vähemmän. Jos et ole huomannut, niin lapset vie aika paljon aikaa, rahaa ja voimavaroja joten et voi pakottaa ketään niitä hommaamaan enemmän kuin mitä itse kokee jaksavan.

Vierailija
8/10 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole todellakaan sisäistänyt mitä yhteinen perhe tarkoittaa. Kun yhdessä ollaan perheenä niin tietysti siihen kuuluu lapset, useampikin lapsi. Lapsilla pitää olla sisaruksia. Ja äiti on ansainnut äitiyden, myös kolmannen lapsen kanssa.

Ap, jos et saa miestä ruotuun, niin kannattaa ehdottamasti harkita eroa. Maailmalla on varmasti hyviä perhekeskeisiä miehiä, jotka haluavat olla perheenä sinun ja lasten ja uuden yhteisen lapsen kanssa.

Vierailija
9/10 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lupasin miehelle jo syksyllä, et otan kierukan pois. En ole ottanu viäläkään, vaikka oikeesti mullakin vauvakuume.

Mut taas viime perjantaina, kun katoin tota 17 vuotiasta, kun se tuli umpikännissä kotia, niin aattelin, et tollasia niistä ihanista vauvoista sitten kasvaa..

Vierailija
10/10 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sitä lasta kenenkään muunkaan kanssa aio tehdä, niin miksi eroaisit miehestäsi?? Et vain voi aina saada kaikkea mitä haluat, ja lapsiluku päätetään sen mukaan, joka haluaa niitä vähemmän. Jos et ole huomannut, niin lapset vie aika paljon aikaa, rahaa ja voimavaroja joten et voi pakottaa ketään niitä hommaamaan enemmän kuin mitä itse kokee jaksavan.

mikähän saa sinut kuvittelemaan etten tiedä että lapset vaatii paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi