Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin harrastaa enemmän liikuntaa, mutta ei ole aikaa.

Vierailija
23.01.2011 |

Miten te urheilevaiset työssäkäyvät lapselliset ehditte? 2x vkossa body pumpissa on jo saavutus mulle...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpäivät on 8 tuntisia. Siinähän on illalla tuntitolkulla aikaa.

Vierailija
2/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivät matkoinen noin 10h. Illalla on rättiväsynyt olo. Ja laihduttaa ja liikkua pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hömpätysten takia. Sailla on lapsiparkki, mutta aina täys : / Lapset haluaa olla illalla kotona, eikä jaksa päiväkotipäivän jälkeen taas uutta hoitopaikkaa.

ap

Vierailija
4/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh, joka lenkkeilee joka pvä 10km sauvoilla.

Vierailija
5/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hömpätysten takia. Sailla on lapsiparkki, mutta aina täys : / Lapset haluaa olla illalla kotona, eikä jaksa päiväkotipäivän jälkeen taas uutta hoitopaikkaa.

ap

No turha narista, jos noin luuserin miehen on ottanut.

Vierailija
6/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meillä on oma kuntosali.

Vierailija
7/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa viikossa pääsen mutta ei se riitä... Laihduttaa pitäis mutta ei onnistu tällä kuntoilumäärällä. Mieskin haluaa oman harrastuspäivänsä ja lapsiparkkiin ei meidän lapsi suostu. Kokeiltu on. Jos olen töissä, pääsen kuudelta ja matka kestää tunnin. Silloin ei jumppaan pääse tai en näkisi lasta ollenkaan illalla.

Kyllä mäkin sit ajattelin ehtiä kun lapset on kouluiässä! Silloinhan ne valvoo illallakin pidempään ja ehkä jaksavat iltoja ilman äidin läsnäoloa.

Vierailija
8/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut liikunnan puute ei nyt ihan riitä eron syyksi. Miehen puolustukseksi sanottakoon että rakentaa yhteistä kotiamme, ei ole itselläänkään vapaa-aikaa.

Juoksua olen kans ajatellut aloitella. Polkupyöräkeleillä jo syksyllä kokeiltiinkin että pienempi (4v) pyöräilee mukana. 7v oli kotona tai mukana. On vähän sähellystä kuitenkin. Kouluiässä onkin jo sitten harrastuksiin roudaamista.

Vierailija
9/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen olimme uimassa 2.5 tuntia ja tänään kävelimme luistelemaan edes-takaisin tunti ja luistelu 1.5 tuntia. Edellisenä viikonloppuna teimme lumiukkoja tuntitolkulla ja vedin tytön jäälle pulkalla pari tuntia. Ei urheilu ilman lapsia ole ainoa vaihtoehto!

Vierailija
10/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiovelta voi lähteä, ei tarvitse matkoihin kuluttaa aikaa. Reipas 45-50 minuutin juoksulenkin voi vallan hyvin heittää vielä illalla, kun lapset on jo nukkumassa.

Vierailija
11/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset käy esim salilla/juoksemassa ennen kun muut heräävät? T: itse aamuviideltä salilla käyvä...

Vierailija
12/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiihtoa, jos maastot vaan on sopivat. Etenkin valoisien iltojen aikaan pääsee lenkille vielä lasten nukkumaanmenon jälkeenkin mukavasti. Jos ei siis ole yh. Mulla on toisina päivinä lyhyt päinä, olen opettaja. Silloin saatan käydä heti töistä tultua lenkillä. Viikonloppuisin ehdin toisena päivänä lenkille myös. Meillä pon hyvä valaistu latukin ihan lähellä, joten pimeälläkin voi turvallisesti lähteä hiihtolenkille. Kuntosalille tms jumppaan minulla on niin pitkä matka julkisilla, etten ehtisi millään. Muutenkin on virkistävää saada raitista ilmaa.

Vierailija
13/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v, 6v, 8v.

Liikun noin 6 krt viikossa. teen lyhyempää työpäivää ja liikun ennen kuin haen lapset. joskus lenkkikaveriksi lähtee illalla kaveri, jolloin mies vahtii lapsia tai ovat jo 20.00 mennessä nukkumassa. viikonloppuisin mies vahtii lapsia tai vien ne mummilaan tms jos miehellä joku meno, näin pääsen liikkumaan. kesällä pyöräntarakalle voi ottaa pienimmän ja muut pyöräilevät itse tai odottavat kotona. LIsäksi lumityöt ovat hyvä liikuntaa myöskin, ja tällöin laspset voivat olla mukana pihalla omissa leikeissä. Joten kaikki on järjestettävissä, yleensähän se on vain halusta ja aktiivisuudesta kiinni.

Vierailija
14/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo työpäivän aikana enemmän.

Mullakaan ei ole aikaa liiemmin illalla. 8h päivät, matkoihin 1,5h. Illalla vielä opiskeluhommia 2h.

Vierailija
15/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdut kyllä vaikket liikkuisi edes sitä kahta kertaa. Laihtuminen on syömisellä ratkaistu, ei kuntoilulla.

Itse haluan olla hyvässä kunnossa ja se vaatii kyllä paljon muusta sitten pois. Esim koti on välillä liian sotkuinen ja tapaan ystäviä harvemmin kuin haluaisin.

Kotona on kuntoiluvälineet ja aamuisin joskus herään juoksemaan. Illalla pakko urheilla kun lapset nukkumassa.

Vierailija
16/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuntoilla kotona.

Vierailija
17/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruveta pyöröilee aina työmatkat...yhteensä tulee 20km päivälle...

Vierailija
18/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jaksaa lenkkeillä aamulla klo5 tai saavat unta yöllä juostuaan klo21-22 eivätkä ymmärrä että jotkut tarvitsevat enemmän unta.

Ja toiset jaksaa työpäivän jälkeen mitä vaan; toiset ei.

Itse yritän käydä aamuisin salilla niin että mies vie lapset hoitoon, onnistuisiko se sinun työssäsi?

Vierailija
19/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes ostaa mitään, kunnon jumppakin on hyvä.

Meillä ehdin käydä iltaisin vähän lenkillä tai kerran viikkoon tanssitunnilla. Meidän aikatauluongelma ovat kilpaurheilua harrastavat lapset, joiden aikataulut vaikuttavat meihin aikuisiin kuskausten ja harrastuksiin osallistumisten muodossa. Lisäksi on yksi päiväkoti-ikäinen, jonka vuoksi lomitetaan miehen kanssa työpäiviämme.

Vierailija
20/30 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa pitäis mutta ei onnistu tällä kuntoilumäärällä.

Syö vähemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi