Minkä ikäisenä olet muttanut pois kotoa?
Siis vanhempiesi luolta omaan kotiin? Ja mihin muutit ja kenen kanssa?
Kommentit (43)
Olen aina ollut hyvin itsenäinen ja huolehtinut muista. Äitini oli hyvin sairas ja halusin ottaa vastuun hänestä, kun juoppo isäni ei sitä tehnyt.
Äitini meni pois jo vuosia sitten. Isä aijemmin.
Tarjosin vanhemmilleni leveät eläkepäivät. Olen poikkeuksellisen hieno mies ja nykyään sen päälle myös isä. Harva teistä huolehtisi omista vanhemmistaan. Tahtoisinkin nyt tässä vaiheessa muistuttaa omaatuntoanne siitä, milloin viimeksi olette käyneet vanhemmillanen ja sanoneet heille sen kuinka paljon välitätte ja rakastatte heitä.
On oma häpeä, jos ette ole niin tehneet. Toivottavasti omatuntoa kolhaisee nyt. Ottakaa puhelin käteen ja sanokaa se ja lähettäkää heille tukku rahaa.
T: 11cm mies
Olen aina ollut hyvin itsenäinen ja huolehtinut muista. Äitini oli hyvin sairas ja halusin ottaa vastuun hänestä, kun juoppo isäni ei sitä tehnyt.
Äitini meni pois jo vuosia sitten. Isä aijemmin.Tarjosin vanhemmilleni leveät eläkepäivät. Olen poikkeuksellisen hieno mies ja nykyään sen päälle myös isä. Harva teistä huolehtisi omista vanhemmistaan. Tahtoisinkin nyt tässä vaiheessa muistuttaa omaatuntoanne siitä, milloin viimeksi olette käyneet vanhemmillanen ja sanoneet heille sen kuinka paljon välitätte ja rakastatte heitä.
On oma häpeä, jos ette ole niin tehneet. Toivottavasti omatuntoa kolhaisee nyt. Ottakaa puhelin käteen ja sanokaa se ja lähettäkää heille tukku rahaa.T: 11cm mies
Vanhempasi muuttivat, isä aijemmin ja äitisi sen jälkeen. Seurasi oli varmasti sietämätöntä.
Harvemmin vanhemmat muuttavat pois. Olet siinä poikkeus.
muutin 16v, silloisen avomiehen kanssa, yhdessä asuttiin 10v, sitten erottiin ja muutin pois...