Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten teillä on sujunut kolmannen lapsen kanssa?

Vierailija
03.03.2011 |

Tuntuu joskus, että kahdessakin on tarpeeksi, mutta jotenkin haluaisin vielä kolmannen lapsen, ja kun tota ikääkin on jonkun verran. Haluaisin tietää miten muilla on kolmannen lapsen kanssa mennyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsemme ainakin meidän perheessä solahti helposti perhe-elämäämme - kokemusta kun oli jo ehtinyt kertyä eikä enää tarvinnut stressata kaikesta.

Vierailija
2/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sattui olemaan multiallergikko. Neljäs ja viides ovat taas olleet helpompia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilin pitkään kolmannesta ja yritettiin tosi pitkään (4 vuotta) sillä aikana sain 3 keskenmenoa ja yksi poistettiin koska oli pahasti vammaantunut (sydänvika ym.) Ikää minullakin on ja se varmaan kanssa tekee asian vaikeaksi. Mutta nyt meillä on kolmas jo kohta puolivuotias ja en ole tähän asti tullut katumapäälle. Kyllä kannatti nämä 4 vaikeaa vuotta kärsiä.

Vierailija
4/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kolmas (tai neljäs tai..) ei välttämättä olekaan mikään perusipana. Eli jos jaksaminen nytkin mietityttää, ja vauva ei olisikaan terve... Jätä tekemättä.

Vierailija
5/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,8 ja 8kk..Ja täten kolmas lapsi on sujunut helposti..Oma ikä vaan(30v) painaa,enkä ole enää niin "kartalla" kun parikymmpisenä,tosin en asioita ota enää niin vakavasti ja osaan ottaa lungimmin.

Joskus kolmen kanssa kun keskenään päivän olen ollut,olen huomannut että miten paljon olen tehnyt isompien eteen ennen..tämä vaan nyt kasvun paikka..

Kivasti mennyt ja pienin veli on otettu lämmöllä vastaan.

Vierailija
6/6 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt oikein hyvin. Lapset nyt 7, 5 ja 1.5. Oikeastaan on ollut ihan huippua. Ei todellakaan kaduta. Kolmas muksu on ihana ja isommat sisarukset tykkää touhuta sen kanssa kovasti. Täällä mä olen netissä, kun nuorempi kaksikko leikkii leikkihuoneessa. Niin kolmas on tavallaan helpoin, kun itse en ole enää ollut niin kokematon. Tiedän miten jutut toimii ja en stressaa turhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi