G: Mahdutko vielä rippipukuusi?
Kommentit (42)
mahtuisi niihin farkkuihin. Ikä 46
Tai sitten myin kirppiksellä kotoa muutettuani pois,noh sekin lähemmäs 20vuotta sitten.
en edes hääpukuuni!
ikää on 33 vee,ja sillon olin xs,nyt xl ja armoton suohirviö!
En tosin enää edes muista millaiset vaatteet minulla oli päällä!!
Ja ikää 30
Olin silloin ihan hernekeppi. Nykyään vaatekoko on 36-38 ja ikää 42.
olen viimeisilläni raskaana :)
en mahtuisi muutenkaan, 15v olin kokoa 36, nyt olisin ilman mahaa noin 42? :P
ja ikää 29 vuotta.
En tosin enää edes muista millaiset vaatteet minulla oli päällä!! Ja ikää 30
Joku keinokuituhame ja pitsipaita, paikallisesta vaatekaupasta 80-luvulla! t. 42 v
painan edelleen saman verran. Mutta kropan malli on voinut ehkä muuttua, joten samoihin farkkuihin en ehkä mahtuisi. Nimittäin sen kaavun alla oli t-paita ja tiukat farkut.
Ikää 46v.
En kylläkään ole säästänyt sitä mekkoa.
Olin itse asiassa painavimmillani (raskausaikoja lukuunottamatta) rippikouluikäisenä. Silloin 56 kg, nyt 52 kg. Koko 36.
Takki vois mennäkin.
28v vaatekoko 34/36
Mekko kokoa 38. Nykyään sille ei kyllä ole enää käyttöä, koska se tippuu päältä, olen kokoa 34.
ikää 23v koko s. On vielä käytössäkin.
Olen 45, mutta en olisi edes 20v sitten mahtunut: 15 vuotiaana en suinkaan ollut aikuisen mitoissani, kasvoin sen jälkeen pituutta, kuukautiseni alkoivat vasta rippikoulukesänä, ja silloinen A/B-kuppi kasvoi seuraavien vuosein aikana C/D-kupiksi.
Olen nyt 172cm, vaatekoko 38. Rippijuhlissa käyttämäni mekko oli ostettu lastenvaatteiden puolelta.
nyt painan 45 kg.
olen 170 cm pitkä, sillon olin 160 cm.
en tiedä vaatekokoani, teen ite vaatteeni
menin rippikouluun vaan koska halusin lahjoja. Ikää on 32 ja vaatekoko 36, saman kokoinen olen ollut teinistä lähtien.
painoin silloin ehkä n. 40 kiloa...