Hm. Minulla on VAIN auto
mutta ymmärrän hyvin että se vekotin on jollekin silmäterä ja vaalittava kullannuppu. Joten jos edes hipaisen jonkun autoa omallani, jätän lapun.
Kommentit (15)
vaan se on väline, jolla kuljetan rakkaimpiani. Jos sinä vain hipaiset autoani, niin että maali hieman naarmuuntuu, se voi huomaamattani ruostua, niin että kolarin sattuessa auto ei enää toimikaan kuten pitäisi, vaan lapset ovat turvattomampia. Lisäksi, jos joudun sitä useammin takiasi huoltamaan ja korjaamaan, joudun käyttämään siihen rahaa, jota saan tekemällä töitä, ja käyttämällä aikaani, joka on myös pois niiltä arvokkaammilta asioilta.
On hieman yksinkertaista pitää materiaa vähäarvoisena, ja aika ylimielistä. Jokainen nälkäänäkevä tietää, että raha ja materia tuo onnea. Ei ehkä liika sellainen, mutta kaikki me tarvitsemme jotain.
Enkä edes ymmärrä, että se voisi olla mitään muuta kuin kulkuväline muillekaan. Jos edes olisi kyseessä hevonen, eli elävä olento niin sitten mä voisin käsittää, että jotakuta ottaa pannuun jos mä vähän töytäisen heppaa.
jolla pääsee pisteestä A pisteeseen B ja vielä takaisinkin :D
vaan se on väline, jolla kuljetan rakkaimpiani. Jos sinä vain hipaiset autoani, niin että maali hieman naarmuuntuu, se voi huomaamattani ruostua, niin että kolarin sattuessa auto ei enää toimikaan kuten pitäisi, vaan lapset ovat turvattomampia. Lisäksi, jos joudun sitä useammin takiasi huoltamaan ja korjaamaan, joudun käyttämään siihen rahaa, jota saan tekemällä töitä, ja käyttämällä aikaani, joka on myös pois niiltä arvokkaammilta asioilta. On hieman yksinkertaista pitää materiaa vähäarvoisena, ja aika ylimielistä. Jokainen nälkäänäkevä tietää, että raha ja materia tuo onnea. Ei ehkä liika sellainen, mutta kaikki me tarvitsemme jotain.
Minähän sanoin että jätän lapun. Ja jos et osaa korjata ruostehippusta niin pitkään aikaan että rakenteet hajoavat ruosteesta, olet yksinkertaisesti tollo. Katsastusmiehelläkin voi olla sananen sanottavana. ja kerro miten jkatepelleissä oleva naarmu ruostuttaa syvältä rungosta kantavat osat?
vaan se on väline, jolla kuljetan rakkaimpiani. Jos sinä vain hipaiset autoani, niin että maali hieman naarmuuntuu, se voi huomaamattani ruostua, niin että kolarin sattuessa auto ei enää toimikaan kuten pitäisi, vaan lapset ovat turvattomampia. Lisäksi, jos joudun sitä useammin takiasi huoltamaan ja korjaamaan, joudun käyttämään siihen rahaa, jota saan tekemällä töitä, ja käyttämällä aikaani, joka on myös pois niiltä arvokkaammilta asioilta. On hieman yksinkertaista pitää materiaa vähäarvoisena, ja aika ylimielistä. Jokainen nälkäänäkevä tietää, että raha ja materia tuo onnea. Ei ehkä liika sellainen, mutta kaikki me tarvitsemme jotain.
Kyllä minä väheksyn sitä että esineelle annetaan isompi arvo kuin sillä todellisuudessa on.
Minähän sanoin että jätän lapun. Ja jos et osaa korjata ruostehippusta niin pitkään aikaan että rakenteet hajoavat ruosteesta, olet yksinkertaisesti tollo. Katsastusmiehelläkin voi olla sananen sanottavana. ja kerro miten jkatepelleissä oleva naarmu ruostuttaa syvältä rungosta kantavat osat?
Ja miksi se olisi minun tehtäväni seurata sinun aiheuttamasi vahingon seurauksia?
Se, mikä minua harmittaa, on asian yksinkertaistaminen noin. Auto on auto sille, jolla se on, sille, jolta se puuttuu, tai jolle sen hankkiminen on työn takana, se voi olla avain 'vankilasta', mahdollisuus päästä liikkumaan, esim haja-asutusalueilla se voi olla avain moneen harrastukseen, työssäkäyntiin, kaupassa, kirjastossa ym käyntiin, ja moneen asiaan, millä on ihan 'todellistakin' arvoa.
Ja miksi se olisi minun tehtäväni seurata sinun aiheuttamasi vahingon seurauksia? Se, mikä minua harmittaa, on asian yksinkertaistaminen noin. Auto on auto sille, jolla se on, sille, jolta se puuttuu, tai jolle sen hankkiminen on työn takana, se voi olla avain 'vankilasta', mahdollisuus päästä liikkumaan, esim haja-asutusalueilla se voi olla avain moneen harrastukseen, työssäkäyntiin, kaupassa, kirjastossa ym käyntiin, ja moneen asiaan, millä on ihan 'todellistakin' arvoa.
onko siinä mutaa helmassa tai pari naarmua. Jos se on vapaudu-vankilasta-kortti?
Kyllä minä väheksyn sitä että esineelle annetaan isompi arvo kuin sillä todellisuudessa on.
eivätkä he näe nälkää? Että heillä on vaatteita, ja lämmin koti, eivätkä palellu ulos. Ennen Suomessakin kuoli ihmisiä nälkään ja kylmään, nyt on enemmän sitä aineellista hyvää, minusta se on hyvä.
Viisasta olisi arvostaa kohtuullista toimeentuloa, rikkaus ei ole tavoiteltavaa, vaan se, että on riittävästi. Iso osa maailman ihmisistä elää sellaisessa köyhyydessä, että on aika ylimielistä täältä yltäkylläisyyden keskeltä huudella, että materialla ei ole väliä. Jos ei ole, niin anna sitten kaikki omaisuutesi nälkäänäkeville.
En siltikään aio koskaan hyväksyvästi katsoa kun muut sitä kolhivat.
Vaikka se onkin vain auto, maksaa se aika paljon korjauttaa muiden aiheuttamat vahingot.
Vaikka se onkin vain auto, kolhia saa maksaa.
Enhän tykkää muustakaan vahingonteosta. Jos joku varastaisi vain autoni, olisin pahalla päällä. Vaikka joku varastaisi pyöräni joka ei ole arvokas, olisin siltikin pahalla päällä.
Ymmärrättekö? Ei ole halpaa lystiä korjailla omaa auto vain siksi että joku toinen ei osaa ajaa omallaan vaan kolhii muiden autoja.
Jos ei osaa autolla ajaa, jätä menemästä rattiin. Loppuu se muiden autojen kolhiminen.
Se on ihana. Mä rakastan autolla ajamista. Mä pidän siitä hyvää huolta. Se tuo mulle vapautta ja auttaa mua arjessa. Joten kiva kun ne jotka ei omistaan välitä, niin välittää ainakin siitä että eivät toisten omaisuutta kolhi tai tuhoa.
ps. mulle on ihan sama mitä te teette omille autoillenne, ajakaan vaikka ojaan niin mulle ihan sama.
on vain auto. Käyttöesine, olkootkin että sellaiseksi erikoinen. Siitä saa ihan oikeasti hyvää mieltä jos on sillä tuulella...
Mutta koska siinä on rahaa kiinni niin pidän siitä huolta -vaihdossa auton kunto vaikuttaa hintaan. Siksi olen tarkka naarmujen perään.
eivätkä he näe nälkää? Että heillä on vaatteita, ja lämmin koti, eivätkä palellu ulos. Ennen Suomessakin kuoli ihmisiä nälkään ja kylmään, nyt on enemmän sitä aineellista hyvää, minusta se on hyvä. Viisasta olisi arvostaa kohtuullista toimeentuloa, rikkaus ei ole tavoiteltavaa, vaan se, että on riittävästi. Iso osa maailman ihmisistä elää sellaisessa köyhyydessä, että on aika ylimielistä täältä yltäkylläisyyden keskeltä huudella, että materialla ei ole väliä. Jos ei ole, niin anna sitten kaikki omaisuutesi nälkäänäkeville.
Teen myös vapaehtoistyötä ja avustan järjestöjä. Saankko olla rakastamatta autoani nyt?
Mulla on turvallinen ja hyvä auto. Mun kotikaan ei oo mikään kämppä, vaan mulla on kaunis nätti koti. Mä en tykkään että mun autoani tai kotiani kukaan tuhoaa mitenkään vaikka ei niitä yhtään arvostaisi.
Mulla on turvallinen ja hyvä auto. Mun kotikaan ei oo mikään kämppä, vaan mulla on kaunis nätti koti. Mä en tykkään että mun autoani tai kotiani kukaan tuhoaa mitenkään vaikka ei niitä yhtään arvostaisi.
Siirtakaa rauhassa tunteita esineisiin.
sinulla ollut tärkeää unilelua pikkuisena vai mistä moinen besserwisserismi kumpuaa?