Mä en enää ikinä lähde mihinkään bilettämään!
Kommentit (15)
Teinit aina vannoo, että en enää ikinä juo viinaa ja sit ne taas kohta juo. Aikuiset tajuaa, että olo on seuraavana päivänä karmea, mutta se ei silti estä sitä juomista.
mutta mun känninen käyttäytyminen ihmisten ilmoilla oli varsin teinimäistä, ja häpeän itseäni todella todella syvästi juuri tällä hetkellä!
Käyn liikenteessä ehkä kerran vuodessa. Kait sitä sit tulee otettua enemmän kun pitäis. Noloa mutta totta.
vanha ämmä eikä koskaan opi.
en oo minäkää puoleentoista vuoteen bilettänyt ulkona.on ensinäkin niin kallista.
en oo minäkää puoleentoista vuoteen bilettänyt ulkona.on ensinäkin niin kallista.
Kallista on, ja tää häpeän tunne. :(
En hemmetti kehtaa kulkee missään moneen viikkoon..
ohi menee :) Huomenna on jo helpompaa. Eikä ne muut sua mieti, vaan itseään. Tuskin edes muistavat mitään ne muut.
Jos se vaan susta tuntuu että oli noloa.
Kallista on, ja tää häpeän tunne. :( En hemmetti kehtaa kulkee missään moneen viikkoon..
lue toi ketju kännimokista,ni vähän helpottaa!
et oo ainut kuka mokailee huppelissa! :)
nostan sulle ton ketjun kohta..
laulanut ja "esiintynyt"..
Kaiken kruunaa se että haukuin todella ilkeästi erään daamin ja siinä sivussa tulin loukanneeksi erästä ihmistä, jota en todellakaan koskaan haluisi loukata mitenkään..
Hävettää. Itkettää.
Mä luin ton ketjun noista kännimokista ja aattelin et toi mun baarireissu on varsin kesy verrattuna noihin..
Silti mua ketuttaa aivan älyttömästi, mutta tosiaan ois voinu pahemminkin mokailla, joten ehkä elämä vielä voittaa.. Kait.
Mä luin ton ketjun noista kännimokista ja aattelin et toi mun baarireissu on varsin kesy verrattuna noihin.. Silti mua ketuttaa aivan älyttömästi, mutta tosiaan ois voinu pahemminkin mokailla, joten ehkä elämä vielä voittaa.. Kait.
mäkin tossa viikko sitten kaaduin ku hakotukki ja naamahan olikin sitte mielenkiintosilla naarmuilla.pikkusen hävetti,toivottavasti naapurit ei nähny..*viheltelyä*
ja mullakin sen verran ikää,että pitäis olla jo oppinu jotakin,mutta kun en!
Meinaan vaan, että meillä oli eilen illalla sellaiset synttäribileet, joiden jälkee useampikin voisi kirjoittaa tekstisi :)
Aikuisille ei tuo viina sovi...
Mustat housut? Bilettämässä eilen Auran Haarikassa?
Jos et ollut sinä, niin ei ole mitään hätää...
Mustat housut? Bilettämässä eilen Auran Haarikassa? Jos et ollut sinä, niin ei ole mitään hätää...
Enkä myöskään ollut synttäribileseurueessa.
Jospa ensi kerralla vähemmän niin ei seuraava päivä ole pilalla.