Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua mitä tekee töissä ja miksi sinne menee

Vierailija
23.01.2011 |

sellainen, jonka ei olisi pakko. Vie toiselta tarvitsevalta työpaikan ja lapsi vie turhaan päiväkotipaikan. Kyllä kahden aikuisen perheessä riittää toisen työssäkäynti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, olen viriketyössä!

Miehen palkka on 7000e, kyllähän tuolla eläisi mukavasti ilman mun 3300 euron palkkaani.

siirryttäisiin perheverotukseen, niin hyvinkin hyvätuloisen puolison voisi olla fiksua jäädä kotiin.

Vierailija
22/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: oliko pakko tehdä kolme lasta ja ostaa vielä talokin, vaikka ette pysty mitään niistä rahoittamaan?

kirjoittaa tänne palstalle, vaikka mielipiteesi ovat typeriä?

Käsittääkseni tässä ketjussa ehdotettiin, että toisen vanhemman pitäisi jättäytyä pois töistä, aina. Jos nyt oikein viestejä seurasin, niin vastasit nyt kirjoittaja nro 2:lle, joka kertoi, ettei toinen vanhempi voi jättäytyä pois töistä, koska palkat ovat molemmilla sen verran pienet. Minun tulkintani mukaan tämä tarkoittaa siis sitä, että kahden aikuisen palkalla kyllä on varaa lainaan ja lapsiin, mutta yhden palkalla ei. Kykenetkö ymmärtämään tämän?

Musta tuntuu, että täällä keskuudessamme on nyt joku Uusipaavalniemen kaltainen talousnero. Jossain toisessa ketjussakin oli haistavinani tällaista. Siellä vinkki oli se, että kaikkien pitäisi hommata hyväpalkkainen työ. Siis kaikkien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vinkki oli se, että kaikkien pitäisi hommata hyväpalkkainen työ. Siis kaikkien.

Tällainen neronleimaus on minulta mennyt ohi. Selvästä persujen vaalivankkuriainesta tämäkin ;)

Vierailija
24/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vinkki oli se, että kaikkien pitäisi hommata hyväpalkkainen työ. Siis kaikkien.

Tällainen neronleimaus on minulta mennyt ohi. Selvästä persujen vaalivankkuriainesta tämäkin ;)

valitettavasti en muista enää.

Vierailija
25/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka minulla on hyväpalkkainen työ, niin tuo mies menee joka aamu omaan firmaansa puuhastelemaan ja viriketyöllistää itsensä lisäksi 4 muuta ihmistä. Kyllä kaikkien kannalta olisi parempi että ukko makaisi kotona sohvalla ja kittaisi kaljaa.

Vierailija
26/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voitaisi säätää laki, että aviopuolisoista vain toinen voisi käydä töissä? Toinen olisi sitten kotona suunnittelemassa viikon ruokalistaa ja hoitamassa kotia. Ei veisi työpaikkoja niitä tarvitsevilta. Joka perheeseen saataisiin se yksi työllistetty elättäjä.

Eikä tietenkään mitään sossun tukia. Lapsilisät pois lapsellisilta.

Vierailija
27/27 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täällä ruikutetaan, että yhteiskunta on maksanut kalliin akateemisen koulutuksen mulle ja rahat menee hukkaan kun ei tee alansa töitä.

Toisaalta mä en ihan täytä tällä hetkellä viriketyöntekijän tuntomerkkejä, kun me tarvitaan nää tulot nyt tiettyyn juttuun.