Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP!Onko minulla pakko-oireita?Luen pakonomaisesti

Vierailija
23.01.2011 |

eli minulle tehtiin abortti v. 07. Olen siitä lähtien enemmän tai vähemmän tuntenut syyllisyyttä.

Ongelmani on jatkuva pakonomainen asian miettiminen.

Ehkä sairain asia on, että väkisin etsin googlen haulla kaikenlaisia "abortti on murha"-tekstejä ja tavallaan rankaisen itseäni lukemalla niitä. Mistä johtuu? Etsin mahdollisimman törkeitä viestejä joissa solvataan abortin tekijöitä.

Tätä on lähes joka päivä. Mistä johtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista voi käydä jos menee tekemään jotain sellaista mitä katuu. Ei mitään poikkeavaa. Jatka vain samaan tapaan.

Vierailija
2/4 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa per päivä asian vatvomiseen. Minulla on kaksi lasta, ja kun ajatukseni pyörivät koko ajan menneen ympärillä minun on vaikea olla heidän kanssa läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinko tekijät kiinni ja tuomiolle?

Vierailija
4/4 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paha omatunto siitä. turhaa rankaiset itseäsi. kaikilla on onneksi oikeus tehdä abortti. ymmärrän että kadut aborttia, mutta et ollut silloin valmsi saamaan vauvaa.

nyt täytyy hankkia ammattiapua ja yrittää unohtaa se. et voi ruoskia itseäsi lopun elämää. et ole ainoa, joa on tehnyt abortin, toiset ovat useammankin kokeneet, eivätkä kadu. olosuhteet vaikuttavat. Tsemppihali sulle, et ole yksin!