Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kumpaa näistä pidät pahempana: Suutelua vai nettiseksiä(siis toisen kanssa)
21.10.2005 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Varsinkin siis jos omia kuvia ei lähetetä. EIhän siinä ole mitään tunteita oikeasti mukana, kiihottuu vaan mitä toinen kirjoittaa ja loput tuleekin oman pään sisältä.