Tajusin olevani lähes täydellinen äiti/nainen =)
Olen savuton, lähes täysin raitis (joskus juhlissa lasi kuohuvaa), liikunnallinen, jaksava, hoikka.. Olen hyvä esimerkki lapsille ja jaksan touhuta heidän kanssa :) .
Yhteiskunnallekin olen hyvä kansalainen, koska minulla on terveet elämäntavat, ruokin lapset aina terveellisesti, olen antanut hyvän kasvualustan lapsilleni..
Ja paljon muuta! Onko muita samanlaisia?
Kommentit (14)
Ja on hyvin todennäköisestä että lasestasi kasvaa huumeita käyttävä henkilö,juuri tuollaisiin perheisiin ne tulevat/miehesi pettää sua monen eri naisen kanssa.Kaikelta voi sulkea silmänsä.Vähän kuin the american pie.
Ei tarvitse tuntea huonommuutta/paremmuutta muihin ihmisiin vertailemalla.
Mutta en ole hoikka vaan lihaksikas. :)
Olen niin hyvä että olen lopettanut tupakoinnin ja sohvaperunavuodet on ohi ja nautin terveellisyydestä, mutta nautin repsahduksistakin.
Alkoholia olen viimeksi juonut vuoden vaihteessa ja saatan joskus juoda humalan mutta lapset ei ole nähnyt tilannetta.
Sorry mutta et ole täydellinen jos sulla on pienet tissit.
Täydellisellä naisella on vähintään 70F, mietuiten 75H.
perheistä, joissa elämäntavat repsottaa, vanhemmilla ei ole aikaa panostaa lapsiinsa... ap
Se on myös yksi mittari. Täydellinen äiti hoitaa sekä kodin, lapset että vaativan ansiotyönsä. Ilman sitä et ole täydellinen.
Ja on hyvin todennäköisestä että lasestasi kasvaa huumeita käyttävä henkilö,juuri tuollaisiin perheisiin ne tulevat/miehesi pettää sua monen eri naisen kanssa.Kaikelta voi sulkea silmänsä.Vähän kuin the american pie.
varmaan todennäköistä ole, mutta mahdollista (niin kuin kenen tahansa kohdalla).
Terveisin hyvässä perheessä kasvanut ongelmanuori
perheistä, joissa elämäntavat repsottaa, vanhemmilla ei ole aikaa panostaa lapsiinsa... ap
ihan minkälaisista perheistä tahansa, ehkä joistain suuremmalla todennäköisyydellä kuin toisista. Tiedän jo työnikin puolesta.
Se on myös yksi mittari. Täydellinen äiti hoitaa sekä kodin, lapset että vaativan ansiotyönsä. Ilman sitä et ole täydellinen.
yhteiskunnan loinen ei todellakaan ole mikään täydellinen nainen 2010-luvulla.
Joten ap heitäpäs koulutus, ammatti ja liksa kehiin, niin katsotaan uudelleen.
koska olen ymmärtänyt vajavaisuuteni ja teen paljon auttamistyötä, sekä olen kiinnostunut muistakin kuin omasta ulkonäöstäni ja erinomaisuudestani. Vaikka itse olisin mitä, maailmassa on vielä lapsia, jotka tarvitsevat apua.
ap on unohtanut ne ikävämmät luonteenpiirteensä tuosta luettelosta; pitää itseään muita parempana, narsistinen, itserakas ja omakehu haisee tänne asti!
ps. Itse en ole täydellinen ja silti olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, olenhan sentään inhimillinen ja erehtyväinen.
Tai vähintään joka toinen?
Ja otat myös suukkuun?
Et nalkuta?
Olen savuton, lähes täysin raitis (joskus juhlissa lasi kuohuvaa), liikunnallinen, jaksava, hoikka.. Olen hyvä esimerkki lapsille ja jaksan touhuta heidän kanssa :) .
Yhteiskunnallekin olen hyvä kansalainen, koska minulla on terveet elämäntavat, ruokin lapset aina terveellisesti, olen antanut hyvän kasvualustan lapsilleni..
Ja paljon muuta! Onko muita samanlaisia?
niin minä.
Lisäksi osallistun vielä aktiivisesti monenlaiseen järjestötyöhön ja olen mukana aktiivisesti myös lapsen harrastuksessa:)
Mutta enpä silti katso täydellinen olevani:D