uimarit, kauan uit kilsan?
Kommentit (12)
Mulla menee 23min. UIn yleensä 2km ja aikaa menee melkeien tasan 46min joka kerta. Enkä ole mikään kilpauimari tms. Ihan vaan kuntouimari, mutta olen tajunnut, että aika nopea sellainen... :) Rintaa uin ja välillä saatan vähän kroolata.
En ole kovin ahkera kuntoilija. Rintauintia uin, 50 m allas, pysähtelen välillä altaan päähän. Olen huomannut olevani keskikastia - vähän hidas "normaalien" kuntouimarien radalle, liian nopea "hitaiden" radalle. Poukkoilen siis sinne, missä on vähemmän ihmisiä.
ihmisiä sai väistellä koko ajan
hirvee hiki tuli ja uin mielestäni kovaa
Ylipainoinen ja kamalassa kunnossa, mutta ent. kilpauimari, tekniikalla menee pitkälle.
karmee tekniikka mutta hyvä kunto :)
puol tuntia menee, nyt kun taas oon käyny säännöllisesti uimassa, niin aika hyvin sitä kuitenkin näemmä kehittyy, ekalla kerralla ei menny ees puoleen tuntiin, mutta aika alko tippua tosi nopeesti
meni melkein 1 h. Olin siellä kuntouimareiden seassa ja jouduin koko aika ohittelemaan tai odottelemaan mammojen ja pappojen perässä. Yleensä uin 400 metriä putkeen (rintaa) ja siihen menee n. 12 min (lapset on tämän ajan isänsä kanssa). Meillä ei ole uimahallia tässä lähellä, jotta viitsisin yksikseni lähteä uimaan.
Oon kilpa uimari ja harrastan cetusksessa joten neljä kertaa viikossa tunnin
Kauanko teillä menee tunnin uimisessa?
, ennen lapsia, kun ehdin vielä käydä säännöllisetsi uimassa n. 20 min.