Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat kiehtoo

Vierailija
23.01.2011 |

Mikä on vialla? Olen kolmekymppinen pienen lapsen äiti. Parisuhdetta on takana melkein 10 vuotta. Puitteet elämässä on kunnossa ja mieheni on ns. kunnollinen mies. Hän ei kuitenkaan saa minussa mitään "heräämään". Kaipaan seksiä ja rakkautta. Mieheni olisi valmis seksiin vaikka milloin vain, mutta minua ei kiinnosta. Mieheni tietää kyllä, että meillä ei mene hyvin parisuhteessa ja koittaa panostaa hellimiseen, pusuihin, koitaa keskustella, jne. Minua ei vaan kiinnosta. Pahinta on, että melkein viikoittain ihastun toiseen mieheen ja tunnen ihanaa "kutinaa" sisimmässäni. Taitaa olla lopun alkua...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vialla? Olen kolmekymppinen pienen lapsen äiti. Parisuhdetta on takana melkein 10 vuotta. Puitteet elämässä on kunnossa ja mieheni on ns. kunnollinen mies. Hän ei kuitenkaan saa minussa mitään "heräämään". Kaipaan seksiä ja rakkautta. Mieheni olisi valmis seksiin vaikka milloin vain, mutta minua ei kiinnosta. Mieheni tietää kyllä, että meillä ei mene hyvin parisuhteessa ja koittaa panostaa hellimiseen, pusuihin, koitaa keskustella, jne. Minua ei vaan kiinnosta. Pahinta on, että melkein viikoittain ihastun toiseen mieheen ja tunnen ihanaa "kutinaa" sisimmässäni. Taitaa olla lopun alkua...

Heippa, oletteko koittaneet seksileluja?, entäpä suuseksiä?. Jos ette niin koittakaa, se voisi pelastaa avioliittonne

Vierailija
2/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kiinnostaa vielä naisetkin ja niistä tulee haaveiltua. Leluja on ja kaikkia mutta yks puoliseksi menee niillä leikkiminen(minä leikin ja mies nauttii) joten sekään ei oo se juttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisvaihe on ohi. On ollut jo vuosikausia.

Tai sitten olet alkanut suhteeseen miehen kanssa vain siksi, että "pitää olla joku mies", eikä hän ole saanut sinussa sen suurempia tunteita aikaiseksi edes aluksi. Alkuajat suhteessa mennään seksillä ja uutuudenviehätyksellä. Jos kemiat ei kohtaa niin lapsi on suhteelle viimeinen niitti.

Mikä on vialla?

Vierailija
4/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet hänet valinnut. Mikä on muuttunut? Odotuksesi pitkästä suhteesta, jossa intohimo ja säpinä säilyy, taitaa olla melkoisen epärealistinen.

Hän ei kuitenkaan saa minussa mitään "heräämään". Kaipaan seksiä ja rakkautta. Mieheni olisi valmis seksiin vaikka milloin vain, mutta minua ei kiinnosta

Vierailija
5/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hankkinut panon.Minulla ja miehellä takana pitkä avioliitto ja miehessä ei mitään vikaa ,mutta kun on pantu kaikki mahdolliset asennot ja kaikki lelut kokeiltu niin kyllä se aito vieras muna vaan kiehtoo.

Hankin varatusta miehestä panon ja tietenkin kun vierasta pimppiä saa niin tietenkin se että itse saa tyydytyksen niin antaa minulle orgasmin kielellä ja sormilla ja on ennenkaikkea kiimassa kun pääsee vieraalle pimpalle.

Ollaan varovaisia miten sovitaan tapaamiset ja panemiset,Kotonakin tuntuu ,että arki ja seksi oman miehen kanssa luistaa kun välillä saa seikkailla vieraan munan kanssa.Joka vielä paksumpi ja isompi kun oma koti muna

N53

Vierailija
6/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö menopaussi ole alkanut?

Tiedoksi vielä, että miehet eivät ole kiimaisia. Vain naaraspuoliset ovat. Hyh, on sitä mummuja moneen junaan...

M33

Itse olen hankkinut panon.Minulla ja miehellä takana pitkä avioliitto ja miehessä ei mitään vikaa ,mutta kun on pantu kaikki mahdolliset asennot ja kaikki lelut kokeiltu niin kyllä se aito vieras muna vaan kiehtoo.

Hankin varatusta miehestä panon ja tietenkin kun vierasta pimppiä saa niin tietenkin se että itse saa tyydytyksen niin antaa minulle orgasmin kielellä ja sormilla ja on ennenkaikkea kiimassa kun pääsee vieraalle pimpalle.

Ollaan varovaisia miten sovitaan tapaamiset ja panemiset,Kotonakin tuntuu ,että arki ja seksi oman miehen kanssa luistaa kun välillä saa seikkailla vieraan munan kanssa.Joka vielä paksumpi ja isompi kun oma koti muna

N53

Vierailija
7/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä sielläkin vielä se vakka kantensa löytää tai tikka sen oman puunsa...

53 on vielä yleensä kivan muodokas ja hyvin säilynyt, herkkuja.. (kokemuksesta tiedän)

M.34

Vierailija
8/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, oletteko koittaneet seksileluja?, entäpä suuseksiä?. Jos ette niin koittakaa, se voisi pelastaa avioliittonne

On noita kokeilu, mutta kun ei kiinnosta koko mies seksuaalisesti. Miten saada takaisin kiinnostus mieheen?

Vierailija
9/20 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hankkinut panon.Minulla ja miehellä takana pitkä avioliitto ja miehessä ei mitään vikaa ,mutta kun on pantu kaikki mahdolliset asennot ja kaikki lelut kokeiltu niin kyllä se aito vieras muna vaan kiehtoo. Hankin varatusta miehestä panon ja tietenkin kun vierasta pimppiä saa niin tietenkin se että itse saa tyydytyksen niin antaa minulle orgasmin kielellä ja sormilla ja on ennenkaikkea kiimassa kun pääsee vieraalle pimpalle. Ollaan varovaisia miten sovitaan tapaamiset ja panemiset,Kotonakin tuntuu ,että arki ja seksi oman miehen kanssa luistaa kun välillä saa seikkailla vieraan munan kanssa.Joka vielä paksumpi ja isompi kun oma koti muna N53

Ehkä pettää voisin kerran, mutta sivusuhdetta en pystyisi pitämään. Jos pettäisin, olisi meidän parisuhteemmekin luultavasti ohi.

Vierailija
10/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hankkinut panon.Minulla ja miehellä takana pitkä avioliitto ja miehessä ei mitään vikaa ,mutta kun on pantu kaikki mahdolliset asennot ja kaikki lelut kokeiltu niin kyllä se aito vieras muna vaan kiehtoo. Hankin varatusta miehestä panon ja tietenkin kun vierasta pimppiä saa niin tietenkin se että itse saa tyydytyksen niin antaa minulle orgasmin kielellä ja sormilla ja on ennenkaikkea kiimassa kun pääsee vieraalle pimpalle. Ollaan varovaisia miten sovitaan tapaamiset ja panemiset,Kotonakin tuntuu ,että arki ja seksi oman miehen kanssa luistaa kun välillä saa seikkailla vieraan munan kanssa.Joka vielä paksumpi ja isompi kun oma koti muna N53

...tosin jo eronneen miehen kanssa!

t. N42

Vierailija
11/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, oletteko kokeilleet fistingiä? Meillä se on luultavasti pelastanut liiton. Vaimo tykkää, kun pyyhin pillunesteistä litisevän käteni mustiin alusvaatteisiin. M45

Vierailija
12/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatte vielä väittää että miehet aina pettävät!

Vierailija
13/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä puhutaan asia jus niin kuin ne on, esimerkiksi vaimo on kertonut aina jos joku on vongannu baarissa ja olen kysyny et tekiskö mieli niin sanoi et jos olis soppari kaveri niin vois kokella vierasta, ja lokakuun lopulla viimevuonna hän toteutti haaveensa. Parisuhteen täytyy olla todella kunnossa et tää onnistuu,meillä asiasta juteltiin monta vuotta ennen tätä,ei ole vaikuttanu negatiivisesti suhteeseen,päinvastoin on piristänyt ihan kivasti

Vierailija
14/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tehnyt mielestäsi väärän valinnan, eroa ja aloita yksinhuoltajaäidin auvoisa elämä!

Vierailija
15/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasinkin tällaista keskustelua, koska itselläni on sama tilanne jatkunut jo jonkin aikaa. Näen unia muista miehistä, ja haaveilen heistä harva se päivä.

Naimisissa olen ollut mieheni kanssa 3,5 vuotta vasta, ja intohimo on jo sammunut. Mieheni oli tavatessamme järjettömän seksikäs ja komea! Nyt hän on paisunut sohvaperuna, voih :/ Mutta rakastan häntä silti niin! En pystyisi pettämään. Kyllä hän edelleen mukavan näköinen on, siitä ei ole kyse, mutta jotenkin se itsekurin puute ja laiskuus ärsyttää, mies on niin nuori ja silti jo niin huonossa kunnossa fyysisesti. Muutenkin kaivaa nenää jatkuvasti ja sotkee ym.

Itselläni on hyvä itsekuri ja kuntoilen ja tarkkailen syömisiäni, ärsyynnyn kun en saa toista salille mukaan, vaikka jäsenmaksut lähtee tililtä joka kuukausi. Mikään ei näytä motivoivan.

Kyllä sitä vielä olisi vähän kipinää kaivannut suhteeseen, kun näin tuore tämä liitto vasta on, mihin tämä vielä menee...? Tylsistyn, mutta yritän vaan suunnata energian muihin asioihin, rakkaaseen lapseemme, kotiin,opiskeluun, ystäviin ja liikuntaan. Välillä sitten unohdan muut miehet tyystin viikoiksikin.

Huh, tulipa pitkä vuodatus, sori :)

N24

Vierailija
16/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatte vielä väittää että miehet aina pettävät!

Ensinnäkään, miten naisten ja miesten pettämiset poissulkisivat toisensa? Toisekseen, miten tämä ketju kertoo naisten yleensä pettävän? (minkä kuvan sain vastauksestasi, korjaa jos käsitin väärin)

Vierailija
17/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kirjoitin jo alkuperäiselle kirjoittajalle, me on oltu yhdessä kohta 13vuotta ja vieraan kiinnostavuudesta on puhuttu varmaan noin 4 vuotta, tuntuu siltä että tuo viehätys parisuhteen ulkopuolelle on aika yleistä kun asiasta on juteltu muutamien ystävien kanssa ja on kai aika luonnollista et näin käy.Pariskunnasta itsestä on kinni miten asiasta pystyy selviämään,meillä rakkaus toista kohtaan on todella hyvällä pohjalla ja siksi asioista puhutaan suoraan, MINUN JA VAIMONI mielestä on parempi et jos haluaa kokella muita niin se tapahtuu reilusti toisen luvalla eikä seläntakana pettäen, meidän suhde ei ole ainakaan huonontunt tästä avoimuudesta.

Vierailija
18/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks naisten suurimpia ongelmia (seksin saralla) on se, että eivät useimmiten osaa erottaa rakkautta ja seksiä toisistaan. Toki seksi rakkaan kanssa on parasta, mutta välillä ihan pelkkä hauskanpitokin tekee hyvää.

Mun mielestä parisuhteen ulkopuolinen seksi voi vain rikastuttaa suhdetta, kun voi imeä uusia vaikutteita ja kokemuksia suhteeseensa.

Parastahan on, jos tämän voi tehdä yhteisymmärryksessä partnerinsa kanssa, mutta aina tämä ei ole mahdollista ymmärryksen puutteen takia, kokemuksieni ja havaintojeni mukaan YLEENSÄ naisen puolelta.

Pääpointtinani on siis se, että seksiä ei pidä ottaa liian vakavasti, vaan parisuhdetta rikastuttavana tekijänä, josta voi oppia loputtomasti.

Ja paremminhan sitä oppii kun on useampi opettaja :)

eli ehdottaisin että avaisit keskusteluyhteyden aiheesta.

Vierailija
19/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikalailla samanlainen tilanne kuin ap:lla. Kaipaan seksiä, parisuhteessa on ongelmia, mutta miestäni en vaan halua, hän ei saa minua heräämään seksuaalisesti. Ei kiinnosta! Välillä vielä ällöttääkin miehen läheisyys, mutta toisaalta taas kaipaan läheisyyttä kamalasti. En vain oman aviomieheni.

Sovimme, että voi käydä luvalla vieraissa. No, lopputulos on se, että minulla on ollut sivusuhde tässä näin ja olen ehkä ihastunut. Haluaisin erota miehestä, vaikka ajattelin myös lopettaa sivusuhteen. Mutta. Kun on käynyt rakastelemassa sen toisen kanssa niin jo sujuu seksi sen jälkeen omankin miehen kanssa, koska olen vielä niin täpinöissä toisesta miehestä että pystyn dissaamaan oman miehen viat ja parisuhteen ongelmat. Eli siinä mielessä sivusuhde on tehnyt terää meidänkin seksielämässä, paitsi ehkä kuitenkin saanut tajuamaan, että kyllä niitä miehiä on maailmassa muitakin kuin tuo yksi, kenen kanssa on naimisissa. Jos eroaminen olisi helpompaa, olisin lähtenyt jo ennen mitään sivujuttuja.

Vierailija
20/20 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmani on hiukan saman kaltainen, sillä erotuksella, että haluan MYÖS omaa miestäni. Minulla on hurjat himot häntä kohtaan ja seksimme on upeaa. Silti haaveilen myös toisista miehistä.