Lue keskustelun säännöt.
Mun 15v poika nukkuu edelleen pehmolelun kanssa, liikkis näky :)
Kommentit (3)
1/3
|
23.01.2011 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Ota siitä kuvia ja videoita. Kun alkaa temppuilemaan niin voit kiristää sitä "äiti laittaa nyt ne kuvat facebookkiin jos et tottele"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina ollut kainalossa joku kun nukun. Mies tai teddynalle.
Aikoinaan kun tein yötyötä ja kävin nukkumaan kun mies lähti töihin, niin hän nosti nallen viereeni.
En sentään niin ahne ole, että pitäisin molemmat yht'aikaa kainalossani ;-)