Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjakorttikauppa.fi

Vierailija
22.01.2011 |

Huomasin, että tuo lahjakorttikauppa.fi myy lahjakortteja tekstarimaksulla. Sikäli ihan kätevä, että voi tehdä pieniä ostoksia velaksi puhelinlaskuun asti. Mahtaakohan noin kalliita lahjakortteja ketään tilata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että tuo lahjakorttikauppa.fi myy lahjakortteja tekstarimaksulla. Sikäli ihan kätevä, että voi tehdä pieniä ostoksia velaksi puhelinlaskuun asti. Mahtaakohan noin kalliita lahjakortteja ketään tilata?

Tilasin 3 kappaletta Koti-pizzan lipuketta ja käytiin perheen kanssa viikonloppuna syömässä. Nopea toimitus ja luotettava palvelu, eli kyllä minä ainakin voin suositella!

Vierailija
2/6 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua oikeasti? Maksoit 60 euroa 30 euron lahjakorteista ja menit niillä itse perheen kanssa syömään? Kukin tyylillään, mutta itse keksisin tuollekin 30 eurolle parempaa käyttöä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset ovat valmiita maksamaan palveluista. Homma on mennyt siihen, että itse ei jakseta lähteä hakemaan..siis mitään ja kaikesta maksetaan. Noh, toisille kolmekymppiä palvelumaksuna on pikkuraha.

Vierailija
4/6 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä kuka tyhjäpää tuollaisen tilaa.

Vierailija
5/6 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.mobishoppi.fi näköjään myy ainoastaan soittamalla 0600-numeroon.

Vierailija
6/6 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, jos tilaa lahjaksi yhden tai pari lahjakorttia. Onhan tossa kuitenkin se hyöty, ettei tarvii lähtee kaupoille jonottelee kun lähettävät tilauksen kirjeellä kotiin. Kymppi toimituksesta on loppujenlopuksi aika pieni raha. Noh, ehkäpä joillekin paljon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän