Lapsivesitestistä väärä positiivinen?
Hei!
Olen yrittänyt etsiä jotain kohtalotoveria, mutta turhaan... olen rv 26 ja kaksi viikkoa sitten tunsin kun jotain vähän lorahti housuun (vähän kuin runsas annos vetistä valkovuotoa). Tein sitten varalta testin, jonka olin neuvolasta saanut (sitä oranssia paperia), ja se näytti positiivista (meni siis tummanvihreäksi)! Lähdimme kätilön ohjeesta synnärille, ja ultra näytti kaiken olevan kunnossa, ja heidän tikkutestinsä näytti negatiivista. Huokaisimme helpotuksesta! Pari päivää sen jälkeen vuoto oli yhä melko vetistä, mutta asettui sitten, nyt se on siis paljon vähisempää, eikä niin vetistä. Onko kenellekään käynyt samalla tavalla?? Eli että kaikki olisikin kunnossa positiivisesta kotitestistä huolimatta..?
... useilta amerikkalaisilta sivuilta kirjoituksia näiden testien epäluotettavuudesta, ja jopa 20% mahdollisuudesta että testi antaa väärän positiivisen. Taidanpa luottaa siihen, ja nukkua yöni rauhassa! Mutta kertokaa toki omia kokemuksia, jos semmoisia on (mieluusti rohkaisevia... ;-).