Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tytöstä, joka ei halua osallistua vanhojentansseihin?

Vierailija
22.01.2011 |

Ei ole mikään superläski tai rekkalesbo yms. Mutta ei halua osallistua ollenkaan, ei pukua yms.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, kun ihmiset eivät millään meinaa tajuta sitä, etten ole menossa vanhojen tansseihin. Ei aina ole kyse siitä, että olisi ujo tai jäänyt ilman paria, eräs minua pyyti ja jumalattoman komea sellainen. Rakastan tanssimista, eikä esiintyminen ole minulle mikään ongelma, minusta vain tällaiset tanssiaiset ovat kaunispiirteisille neidoille, minulla on miehen kasvot ja kroppa, enkä tunne oloani mukavaksi hienossa mekossa ja kampauksessa. Ehkä olisi pitänyt mennä tanssimaan miehenä :)

Vierailija
2/87 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, kun ihmiset eivät millään meinaa tajuta sitä, etten ole menossa vanhojen tansseihin. Ei aina ole kyse siitä, että olisi ujo tai jäänyt ilman paria, eräs minua pyyti ja jumalattoman komea sellainen. Rakastan tanssimista, eikä esiintyminen ole minulle mikään ongelma, minusta vain tällaiset tanssiaiset ovat kaunispiirteisille neidoille, minulla on miehen kasvot ja kroppa, enkä tunne oloani mukavaksi hienossa mekossa ja kampauksessa. Ehkä olisi pitänyt mennä tanssimaan miehenä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ala-aulassa näin muita tyttöjä ja ihailin heidän pukujaan, ja sitten kuulin että olivat pukeutuneet mutta eivät pääse tanssimaan, kun ei riittänyt poikaparia heille. Ja se tanssiminen merkitsi heille paljon! Kun mun pari sitten tuli hakemaan mua, sanoin että nyt viet ton tanssimaan ja sitten Elina toisella kerralla. Kyllä se vähän katteli mua kulmien alta, mutta teki niin kuin pyysin. Itte olin sitten kattomassa kun muut tanssi, ja se oli hauskaa, hauskempaa kuin että olisin tanssinut itse. Se poika ei kyllä puhunut mulle enää koskaan ton jutun jälkeen.

Vierailija
4/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Inhoan tanssimista yli kaiken

2. Opiskelija budjettiini ei sopinut satojen eurojen puku, meikki ja kampaus. En vieläkään ymmärrä, miten muka lähes kaikilla isossa lukiossa oli varaa mennä tanssimaan.

3. Inhoan prinsessamekkoja, joskus kesällä voi joain ok hametta pitää.

Vierailija
5/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittäkää sana rekkalesbo??? Itse olen nainen, ajan rekkaa, minulla on 2 lasta ja olen naimisissa miehen kanssa.

Lähinnä huvittaa tuo rekkalesbo-sana ja siksi kysynkin asiaa.

:D

Vierailija
6/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisiko asiaa käydä läpi vähän tarkemmin? Joillekin ko. päivällä ei oikeasti ole väliä, eikä homma nappaa yhtään. Toinen taas haluaisi osallistua, mutta ei pysty/uskalla.

Vierailija
7/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ole lihava tai rekkalesbo. Kaikkia ei kiinnosta joka asia. Jos ne lukion kurssit saa muutenkin täyteen, niin miksi vaivautua jos ei nappaa.

Vierailija
8/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään. :) ei vaan kiinnostanut, ei siinä mitään muuta syytä ollut.

Vierailija
9/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistunut, koska en silloin ollut kaunis (oli finnejä) ja tissitkin aa-"kupit".

Vierailija
10/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistunut, koska en silloin ollut kaunis (oli finnejä) ja tissitkin aa-"kupit".

Vierailija
11/87 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin koulutukiusattu, kukaan ei halunnut olla mun pari. olin ihan nätti nuori ujo tyttö. myöhemmin vanhat luokkalaiset ovat tulleet iskemään minua, eivät edes muista. minä muistan. ei ole nöyryyttävämpää kuin nuoren ihmisen halveksinta ja lähikontakti niihin halveksijoihin.

Vierailija
12/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2011 klo 18:12"]Ei ole mikään superläski tai rekkalesbo yms. Mutta ei halua osallistua ollenkaan, ei pukua yms.
[/quote]
Hänellä tai hänen perheellään ei ole varaa.

Vierailija
13/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2011 klo 18:12"]

Ei ole mikään superläski tai rekkalesbo yms. Mutta ei halua osallistua ollenkaan, ei pukua yms.

[/quote]

Että sitä ei kiinnosta vanhojen tanssit.En minäkään halunnut mennä,kaveripojan mieliksi suostuin daamiksi.Ihme yleistys että kaikkien tyttöjen pitäisi riemusta kirkuen pynttäytyä ja opetella jotain kikapoota,muuten on rekkalesbo :D

Vierailija
14/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2011 klo 18:12"]Ei ole mikään superläski tai rekkalesbo yms. Mutta ei halua osallistua ollenkaan, ei pukua yms. [/quote] Hänellä tai hänen perheellään ei ole varaa.

[/quote]

69m tässä : ei pidä (aina) paikkansa. Meillä on petrolinvärinen satiini-iltapuku jo kaapissa odottamassa (isosiskon viime vuonna käyttämä), tuttavatyttö opiskelee kosmetologiksi ja on tarjoutunut tekemään meikin, korkkarit on jo ennestään, osaa itse laittaa polkkatukkansa juhlavaksi. Eli kaikki valmiina - sen kuin vaan saa parin ja aloittaa harjoitukset. Kokee tanssit joutavaksi hömpötykseksi ja överituhlailuksi. Ei osallistu jatkoille, ravintola-aterialle eikä risteilyille, kuten ei siskonsakaan. Mutta kuulema potkiaiset ja penkkarit on parempi juttu.

Vierailija
15/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedän tyttö ei osallistunut.  On rokkityylinen ja hänen mielestään vanhojen tanssit on pissisten touhua ( niinhän ne nykyään kyllä ovatkin).

Kukaan kaverikaan ei osallistunut. ja on nätti  ja hoikka ja poikien kesken suosittu.  ainakin 3 pyysi parikseen.  Mutta ei

Vierailija
16/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omilla aivoillaan ajattelevalta tytöltä. Kannustaisin jatkamaan samalla linjalla. 

Meillä ei vanhojen tansseja ollutkaan, mutta se ei minua harmittanut mitenkään. 10v nuoremmalla sisarellani olisi jo ollut, mutta häntä ei kiinnostanut, eikä osallistunut niihin.

Vierailija
17/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osallistunut vanhojen tansseihin. Olin urheilullinen, nätti ja aika suosittukin tyttö, jolla oli kiva pari oikein tyrkyllä. Minua ei vain kiinnostanut mitkään vanhanajan tanssit eikä prinsessamekot enää tuon ikäisenä. Olin leikkinyt puvuilla jo lapsena tarpeeksi.

Jos olisi saanut pukeutua jotenkin muutoin juhlavasti ja tanssittu vaikka lattareita, niin olisin saattanut osallistuakin.

Meillä oli siis aika tarkoin määritelty se, miten olisi saanut/pitänyt pukeutua. Tylliä, taftia ja muuta sontaa. Tietty ajanjakso pukeutumishistoriaa, joka ei itseäni ole koskaan kiinnostanut.

Tämä oli vuosituhannenvaihteen aikaa.

Vierailija
18/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kaunis fiksu akateemista uraa opiskeleva tyttöystävä ei aikanaan osallistunut joten poikani tanssi heidän seurustelemisesta huolimattaan toisen kanssa. Syynä oli ilmeisesti tytön mielestä tapahtuman typeryys.

Vierailija
19/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojentanssit ovat vain pissiksille!

Kalliit puvut, kampaukset, tekokynnet, ammattilaisetn tekemä kampaus, solarium, limusiinikyyti jne

vain pissiksiä kiinnostaa tuollainen.  Olin niin tyytyäinen kun tyttäreni sanoi, ettei kiinnosta.  Olivat smaan aikaan isolla kaveriporukalla syömässä ja sen jälkeen tulivat meille juhlimaan

Vierailija
20/87 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:25"]Vanhojentanssit ovat vain pissiksille!

Kalliit puvut, kampaukset, tekokynnet, ammattilaisetn tekemä kampaus, solarium, limusiinikyyti jne

vain pissiksiä kiinnostaa tuollainen.  Olin niin tyytyäinen kun tyttäreni sanoi, ettei kiinnosta.  Olivat smaan aikaan isolla kaveriporukalla syömässä ja sen jälkeen tulivat meille juhlimaan
[/quote] Höpsistä! Esimerkiksi täällä tanssi tyttö, joka opiskeli vaatetusalaa ammattikoulussa poikaystävänsä kanssa ja teki itse mekkonsa! Eikä muuten ollut mikään "tavallinen" mekko. Tyttö on muutenkin tyyliltään animehenkinen ja ei ollut panostanut kovin paljon muuhun (meikkiin,kampaukseen) kuin tuohon mekkoon. Kyllä muutkin kuin "pissikset" haluavat tanssia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan