Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset teki ruoan!!

Vierailija
22.01.2011 |

9-vuotias halusi tehdä alusta loppuun itse ruokaa, nyt on kalapaistos uunissa, pikkusisko 5-v oli salaattivastaava=) KOhta päästään syömään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että annoit luvan tehdä. Muistan itse hyvin, miten tärkeää oli, kun saatiin kaverin luona tehdä yhtenä aamuna aamiainen koko porukalle. Meillä ikää 6 ja 9 :)

Vierailija
2/4 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinne, kävin ostamassa vihkon mihin kirjoitetaan reseptejä ja annetaan tähtiä yhdestä kymmeneen sen mukaan miltä maistui=) Ruoka meni uuniin ja vanhin lapsi sanoi " Kiitos äiti kun sain tehdä yksin tän" =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan niin elävästi sen tarpeen olla tärkeä ja saada vastuullisia hommia, olen aina ihmetellyt miksi niin monet vanhemmat jättävät sen tärkeän kehitysvaiheen hyödyntämättä. Hyötyä ja iloahan siitä vain on kaikille :)

Loistava perinne! Mielenkiinnolla jo odotan, mistä oma lapsi innostuu tulevaisuudessa.

Vierailija
4/4 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin hellan käytön 5v tytölleni, oli ihan täpinöissään. Varmasti muistaa ikuisesti kuinka isi opetti miten hellan nappulat toimivat jne.

muistan kuinka isä antoi pienenä ajaa minun autoa (yleisellä tiellä noin v.1983 ) olosuhteiden pakosta ajoin, olin n.9v ja ajoin hyvin. Äitihän ei siitä tykännyt ollenkaan, isä kyllä ihanasti luotti minuun, en tiedä uskaltaisinko itse samaan nyt. Kyseessä oli vielä Toytotan Land Cruiser eli ei ihan pieni mopo.

Keitin myös 5 vuotiaana isälleni aamukahvit kun oli satuttanut käteensä pahasti. Ihan kivoja muistoja omasta lapsuudestani on kun on voinut tehdä vanhempien kanssa kaikkea hyvää. Näin myös teen oman tyttäreni kohdalla.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan