Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut yöksi kotiin.

Vierailija
22.01.2011 |

Lähti eilen noin klo 17 serkkunsa syntymäpäiville. Meni autolla ja tarkotus oli olla kuskina. (tosin arvasin jo lähtiessä että näin ei tule kuitenkaan käymään vaan alkaa ryyppäämään.)

No äsken sitten soitin kun mitään ei ollut kuulunu sen eilisen lähdön jälkeen.

Sieltä se utisi ettei ole ajokunnossa, soittelen sit...

Totesin vaan että eipä tarvi soitella, ei ole mitään puhuttavaa. parempi kun pysyt siellä missä oletkin.

Mutta kertokaa mihin mä lähden täältä?? Mulla on kolme pientä lasta, ei autoa eikä kovin paljon rahaakaan. kaikki ystävät ja sukulaiset joiden luo voisin mennä on satojen kilometrien päässä.

Mä en haluais olla täällä kun mies kotiutuu, tai viimeistään kun tulee niin haluaisin lähteä mitään sanomatta yöksi pois. Jos kerta täsää suhteessa toimitaan niin että mitään ilmottamatta ollaan öitä pois.

Oon vaan ihan loppu. Miks pitiki mennä yksiin moisen kusipään kanssa.

Jos erottais niin on uhkannut viedä asian vaikka oikeuteen etten saa muuttaa lasten kanssa toiselle paikkakunnalle. ja mitä mä sitte tekisin täällä täysin yksin?

Te ette usko miten paskaa tää on. oon jumissa, vankilassa. Rakastan lapsiani vaan ikävä kyllä nekin saa osansa kun oon niin kiree tän paskan "parisuhteen" takia

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että teitkö mitään?

Vierailija
2/19 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nt se ukko varmaan lepyttelee siellä ja osaa olla niin ihana ja pian taas sama toistuu.. :( sääliks käy kun muistelee omaakin edellistä suhdetta jka oli aivan yhtä helvettiä. Onneksi lapsia ei ollut. Nykyään mulla ihanna ja kunnollinen mies ja lapsi.. en ikinä vois kuvitella että hän tekis meille noin. Nyt on kyllä kunnon selvittelyn paikka teidän suhteessa. Hae ihmeessä apua - vaikka yksin niin ettet itse siarastu tuossa stressissä... voimia paljon. Ilmoittele tilanteestanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenisä ei valehtele (en juo, menen autolla), eikä jätä tulematta ilmoittamatta kotiin yöksi (säälin sua, jos oarisuhteessasi tämä on normaalia).

Ap kertoi olevansa vankilassa. Ymmärrät varmaan silloin sinunkin kapasiteetillasi, että jutussa on jotain muutakin.

Itse pakkaisin tavarat kasaan. Vaikka viikoksi vaatteita jne. Sanoisin lapsille, että lähdetään kylään vaikkapa isovanhemmille/tuttavaperheelle tms.

Odottaisin, että mies tulisi. Samalla oven avauksella, jolla hän tulisi kävelisin ulos lasten kanssa autoon (jonka siis mies tuo tullessaan. Pakkaisin muksut autoon ja kävisin sitten ilmoittamassa paskasäkille, että se on moro nyt. Tulen viikon päästä hakemaan loput kamat.

Viikon aikana sumplisin asumisasiat jne kuntoon.

Voimia sinulle ap! Ei ole helppo kakku! Pärjäät kuitenkin paremmin ilman tuollaista miestä, joka ei osaa kantaa vastuutaan.

Kaikkea hyvää teille.

Vierailija
4/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap linjoilla? Miten tilanteen kävi?

Vierailija
5/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ultrasika! Törkeää, lähtee syntymäpäiville ja ottaa alkoholia. Ja sitten vielä ei suostu ajamaan humalassa! Ihan uskomaton sika miehenä sinulla.

Vierailija
6/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin lähtenyt reilusti sinne syntymäpäiville juopottelemaan ja sillä meiningillä että on myös yötä.

Mutta lähti autolla, tarkotuksena olla kuskina ja tulla yöksi kotiin.

vähintä mitä olisi voinut tehdä niin edes ilmoittaa vaikka viestillä että nyt menikin viihteen puolelle, tulen huomenna. vaan mitään ei kuulunut koko miehestä ennen kuin minä soitin puolilta päivin.

ap

Vierailija
7/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka menee autolla ettei mene vika loma päivä pilalle vaan voidaan tehdä yhdessä jotain mukavaa...

ap

Vierailija
8/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa tilanteessa olleena. Meillä tosin vain yksi lapsi ja mies teki tuota muutamia kertoja. Sanoin, että vielä kerta ja me muutetaan pois. No, niin kävi, että muutimme. Nyt reilu 10v. aikuisempana (olin tuolloin 20v.) en ehkä tekisi ihan yhtä äkkipikaista päätöstä. Suhteemme oli muuten ihan suht ok. Olin nuori ja itsepäinen. Nyt ajattelisin lasten etua, puntaroisin suhteen plussat ja miinukset, juttelisin vakavasti miehen kanssa enne eroa. Yrittäisin saada suhteen toimimaan jos tunteita kuitenkin vielä on.

Vierailija
9/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt ainakin rivien välistä pystyin lukemaan, että juttuun liittyy aika paljon muutakin. Kaikesta päätellen parisuhde ei ole tähänkään asti ollut mitenkään täydellinen ja tämä nyt vaan sitten oli se viimeinen pisara.

Vierailija
10/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin jo häipynyt. Nyt sitä miettii noita lapsia.

Viina vaan näyttelee ihan liian isoa osaa miehen elämässä.

Haluaisin vaan että sais maistaa omaa lääkettään, kokea miltä tuntuu herätä aamulla kun toinen ei olekkaan tullut kotiin.

Ikinä ei voi suunnitella mitään, tai voi mutta kaikki menee pieleen kun miehen kaverit ja ryypiskely vie voiton. :(

Mä oon täällä niin yksin. Kun oliskin kavereita itselläkin joiden luo mennä.

Ap

Vierailija
11/19 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta leiki äiti teresaa ja ole onneton lastesi takia. Eivät hekään sen paremmin voi perheessä jossa vanhempien suhde ei ole kunnossa. Ajattele, että voit oikeasti löytää sen miehen joka ei valehtele eikä juo, vaan on kiinnostuneempi sinusta. Voit ihan oikeasti olla onnellinen ja sinulla on kaikki oikeus siihen. On hölmöä jäädä suhteeseen lasten takia.

Mitä tapahtuisi jos ilmoittaisit miehellesi että olet varannut teille ajan pariterapiaan, sekä olet varannut ajan asunnon näyttöön, ja mies saa itse valita kumpaan menet?

Vierailija
12/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yks kaveri samassa tilanteessa, 2 pientä lasta heillä. Lisänä vielä taloushuolet ja mt-ongelmaa.. Tapahtuuko tuota usein ja minkälainen mies on muuten? Onko liittonne mielestäsi pelastamisen arvoinen? Suostuisiko mies lähtemään vaikkapa parisuhdeterapeutin pakeille? Ulkopuolinen ihminen voisi saada tilannetta vähän rauhoittumaan ja saisitte puhua asioista ns. puolueettomalla maaperällä ilman riitelyä. Syyttelyn ja riitelyn kierre on hankala katkaista itse. Lasten takia toivoisin että saisitte asiat selvitettyä, ero on harvoin hyvä ratkaisu. Mikäli mies on muuten kunnollinen ja hoitaa asiansa, ei ole väkivaltainen ja rakkauttakin on vielä jäljellä, niin tilanne on pelastettavissa.

Vierailija
13/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako parisuhdeterapia alkoholiongelmiin, mies on selvästikin alkoholisti. Se pitäisi hoitaa ensin.

Vierailija
14/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina vaan näyttelee ihan liian isoa osaa miehen elämässä.

...

Ikinä ei voi suunnitella mitään, tai voi mutta kaikki menee pieleen kun miehen kaverit ja ryypiskely vie voiton. :(

Jos henkilöstä voi sanoa että viina näyttelee liian suurta osaa elämästä tai että perheen valmiit suunnitelmat menevät mönkään kun ryyppäämään lähtö menee edelle niin minusta "perhe" ei ole mikään syy olla eroamatta. Perhe hipsuissa sitä varten etteipä se taida olla miehelle se elämän tärkein asia.

Viina ei ole saa olla syy läheisten kestää, taipua ja olla onnettomia.

T:Alkoholistista eronnut onnellinen ja tasapainoinen rivari-yh jonka lapset tapaavat nykyään vain selväpäistä isää (tapaamispäivätkin sovittu tarkoituksella sen mukaan milloin on miehellä on saunailtaa, etc. Lapset on kaikki "bilepäivät" + niiden jälkeiset aamut automaattisesti minun luonani ja tapaavat isäänsä vain arkisin alkuviikosta ja sunnuntai-iltapäivisin.) Uskoisin että kaikkien on nyt parempi olla kuin entisessä perhehelvetissämme. Jopa miehen joka saa mennä missä haluaa ilman että nalkutan lasten nostelemisesta humalaisena...

Vierailija
15/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraat nyt hotellihuoneen, jos sinulla vain on siihen rahaa, ne ei niin paljoa kuitenkaan yhdeltä yöltä maksa. Kun mies tulee jätät lapset hänen hoitoon ja painelet sinnehotelliin yöksi mitään sanomatta. Annat miehen maistaa omaa lääkettään. Huomenna sitten tulet kotiin ja nostat kissan pöydälle ja sanot missä mennään.

Vierailija
16/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juo lasten läsnäollessa kuin korkeintaan pari saunakaljaa.

Mutta viinaa menee liikaa. Itse aina vannoo ettei juo, tai meen vaan käymään kaverin luona, en lähde mihinään baariin. jne jne jne... Mä kyllä tiedän että lähtee kuitenkin. Itselleen vakuuttelee vissiin.

Mutta tosiaan "perhe" jää aina kakkoseksi.

mua harmittaa niin lasten puolesta. mielelläni kävisin esim uimassa esikoisen kanssa tai vuoroviikoin vanhimpien lasten kanssa, mutta ei tämmöset ikinä onnistu kun ei mies kuitenkaan ole kykynevä olemaan piennempien kanssa.

mua pelottaa erota. en tod. vois jäädä ypöyksin tänne paikkakunnalle ja mies tekis ihan helvettiä muualle muuttamisesta.

ja toisaalta en haluasi erota. mut täällä me ollaan vaan koska semmonen perhe nyt kuuluu olla.

olis varmaan kaikille paras jos mies näkis lapsiaan kerran par /vko. ehkä sillä sitte riittäis kiinnostus lapsiinsa sen aikaa.

ap

sori tekstin sekavuus. en oikein jaksa kirjoittaa järkevästi vaan naputan sitä mukaan kun sekavat ajatukset vyöryy päästä ulos.

Vierailija
17/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ultrasika! Törkeää, lähtee syntymäpäiville ja ottaa alkoholia. Ja sitten vielä ei suostu ajamaan humalassa! Ihan uskomaton sika miehenä sinulla.

Välillä on vaikea tajuta, mistä tulee naisia jotka eivät tunne miään sympatiaa toisia naisia kohtaan? Onko se katkeruus, mikä tälläistä käytöstä aiheuttaa vai mikä? Kerro minulle.

Vierailija
18/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin mietin ja jo hintojakin katselin. ei vaan rahat riitä, pitää kuitenkin saada lapset ruokittuakkin. :(

ap

Vierailija
19/19 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin mietin ja jo hintojakin katselin. ei vaan rahat riitä, pitää kuitenkin saada lapset ruokittuakkin. :(

ap

Lainatkoon vaikka rahansa jostain, jos on varaa juodakin. Nyt olisin itsekäs ja ajattelisin vain itseäni. Kyllä se mies selviää vuorokauden niiden lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi