Nyt puhuu Martina.
Eronnut Martina: "Uudet haasteet helpottavat"
Perjantai 21.1.2011 klo 22.28
Työ ja uudet haasteet auttavat Martina Aitolehteä keskellä erokriisiä.
MUSIIKKI-BISNEKSEEN! Martina Aitolehti tekee lähi-aikoina uuden aluevaltauksen. (PASI LIESIMAA)
LUE MYÖS
Esko Eerikäinen hakee avioeroa Martinasta
Esko Eerikäinen: Martina jäi kiinni rysän päältä
Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen kohuerosta on nyt viikko. Esko Eerikäinen laittoi eropaperit käräjäoikeuteen tiistaina ja Martina teki saman muutama tunti myöhemmin.
Julkisuudessa Esko on puhunut, Martina on ollut hiljaa.
Iltalehti tapasi Martinan perjantaina iltapäivällä. Hän tuli tapaamiseen virkeänä ja tasapainoisena. Oli vaikea uskoa, että edessä oli dramaattisen elämänkäänteen keskellä elävä julkkis ja pienen lapsen äiti.
- En ole halunnut lähteä loanheittoon, mutta me olemme eronneet ja tuntuu pahalta, se on selvä, sanoo Martina.
Eroa on pidetty äkillisenä, mutta parisuhdeongelmat ovat alkaneet heti Victoria-tyttären syntymän jälkeen. Uutena vuotena Levillä iskettiin viimeinen niitti.
- Niiden rumien tapahtumien jälkeen ei paluuta ollut, Martina suostuu kertomaan.
Kaikki kaikessa on tietysti pieni Victoria, jonka hoitaminen on auttanut Martinaa.
- En missään nimessä halua, että Victoria on meidän eromme välikappaleena, Martina miettii.
Martinan elämässä on uusia ammatillisia haasteita. Hänet on nähty toistuvasti lauluharjoituksissa ja oman tanssiryhmän treeneissä Martina on viihtynyt paljon mikrofoni kädessä.
Mitä se sitten merkitsee?
- Lähiaikoina paljastan, mitä tulen tekemään, hän sanoo.
Joka tapauksessa kysymys on musiikkibisnekseen siirtymisestä. Musiikki on kiinnostanut Martinaa pikkutytöstä alkaen ja on hän kokeillut taitojaan jo estradeillakin.
- Olen uusien haasteiden avulla kestänyt nämä vaikeat ajat.
Martinan perheestä on keväällä tulossa Subille tosi-tv-sarja Isku Kolumbiaan. Kuvaukset on Martinan osalta tehty. Vastaava tuottaja Joonas Hytönen kertoi, että Esko Eerikäisen haastattelu eron jälkeen tehtiin viime sunnuntaina.
- Mä en jää junnaamaan tähän erosotkuun. Tulevaisuudessa asiat ratkotaan eri tavalla jos sellaisia osuu kohdalle, sanoo Martina, joka asuu toistaiseksi päivät saman katon alla ex-miehensä kanssa.
Kommentit (18)
linkittää uutiseen eikä kopioida uutista tänne?
ero"sotkuun" jonka itse aiheutti. erosotkua on kestäny pari päivää, eikä jaksa selvittää välejään lapsen isään edes asiallisiksi. huhhuh.
eikä jaksanu jäädä junnaamaan perhe-elämäänkään. ei oo normaali ihminen tuo, mutta meitähän on moneen junaan. vastuuntunto ja empatian kyky puuttuu. ei tajua, ettei lapselta voi noin vaan pilata lapsuutta ja tulevaisuutta.
Yöksi lähtee sinne toisen miehen kämpille vai?!
ne syksyllä juurilin hoitanu suhdettaan kun oli arki niin tasapaksua ja hehkuttivat kuinka saivat asiansa kuntoon. Sitten kun haksahdetaan toiseen ukkoon niin selitellään että kriisi alkanut jo lapsen syntymästä ja jatkunut vuodenvaihteeseen saakka. Sääliksi käy lasta, muuta en voi sanoa...
blogia lukee niin aika vaikea ainakin Eskon kirjoituksista on päätellä että mitään kriisiä olisi, niin paljon kehuu ja hehkuttaa Martiinaa. Mutta ainahan se on helppo kirjottaa vaikka mitä sontaa. Lopettaisivat jo aikuiset ihmiset ja hoitaisivat eronsa fiksusti (ei julkisuudessa).
esim. tuosta haastattelusta ? Olisiko tuhansia euroja ?
tuosta martinon tekstistäkin huoma, että ajattelee vaan itseään tässä erossakin. "uudet haasteet helpottavat" mulla on uudet tuulet nyt ja kohtapa näätte mitä MINÄ olen keksinyt teille. Olen taitava ja osaan tehdä monipuolisesti vaikka mitä. onneksi olen niin hyvä ja taitava, niin pärjään, ei minua satuta ahat puheet. Minä, minä, itse. ei huolehdi muiden jaksamisesta, ei lapsen, ei eskolta edes anteeksi pyytänyt tms. niin kylmä. anna ankaki jää kakkoseksi.
eikä petä artsia. joten senerta parempi ihmienn ku marttyyna
Mitähän ne Levin "rumat tapahtumat" olivat, joiden jälkeen ei enää paluuta entiseen ollut?
Ainakin tammikuun alun blogipäivityksissä (Levin matkan jälkeen) tuntuu vielä onni hymyilevän...
martina on kuin johanna tukiainen, paitsi vähän hoikempi.
Aika monta kymmentä kiloa hoikempi. Tuksu näyttäää pystyyn nostetulta emakolta:)
se kertoo jo paljon. ihana salarakas laulu sai mahtavan suosion.
jotku ne vaan haluaa suosioon ja julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. moni sängyn kautta. ei oo kyllä mikään meriitti olla halpa panopuu, salarakas, jota ei huolita tyttöystäväksi.
huomattu jo silloin, ettei kaikista ole laulajaksi, ei martttiinista, ei tuksusta. ei niistä oo juuri mihinkään (ku ei pysty työntekoon tai opiskeluun) ja siks ne roikkuuki seiskan palstoilla.
blogissa vielä hymyili, kun ei ollu narahtanu kiinni :)
On oikeesti kyllä säälittävää porukkaa, sen sarjan perusteella pysty jo vetämään hyviä johtopäätöksiä... Vieläkin näkee, että on sitä jengiä, mitkä yläasteella nurkan takana vetää röökiä ja syleksii ringissä maahan ja hokee vittu, vittu kun vituttaa, voi vitun vittu...
että se, mikä jossakin (kenen tahansa) blogissa lukee on oikeesti totta?
Näiden kahden tapauksessa blogi on myyntiväline. Heidän on toimeentulonsa takia oltava julkisuudessa, joten he kirjoittavat asioita joiden olettavat myyvän mainosaikaa johonkin uuteen tosi-tv-sarjaan tai Hunksien keikkaa tai houkuttelevan sponsoreita.
blogissa vielä hymyili, kun ei ollu narahtanu kiinni :)
On oikeesti kyllä säälittävää porukkaa, sen sarjan perusteella pysty jo vetämään hyviä johtopäätöksiä... Vieläkin näkee, että on sitä jengiä, mitkä yläasteella nurkan takana vetää röökiä ja syleksii ringissä maahan ja hokee vittu, vittu kun vituttaa, voi vitun vittu...
tuosta martinon tekstistäkin huoma, että ajattelee vaan itseään tässä erossakin. "uudet haasteet helpottavat" mulla on uudet tuulet nyt ja kohtapa näätte mitä MINÄ olen keksinyt teille. Olen taitava ja osaan tehdä monipuolisesti vaikka mitä. onneksi olen niin hyvä ja taitava, niin pärjään, ei minua satuta ahat puheet. Minä, minä, itse. ei huolehdi muiden jaksamisesta, ei lapsen, ei eskolta edes anteeksi pyytänyt tms. niin kylmä. anna ankaki jää kakkoseksi.
Eikös jokainen ihminen erossa ajattele ensisijaisesti itseään ja omaa jaksamistaan? Ei siinä mietitä, että mitenhän se tuleva ex-puoliso tai exä pärjää, mitä se ajattelee, kuinka sillä menee voivoi käyn siivoamassa ja laittamassa ruokaa sille viikottain jne
vaan ensimmäisenä etenkin äiti, joka jää lasten kanssa itsekseen, ajattelee omaa jaksamistaan ja itseään, jotta jaksaa lapsensa kanassa.
Tämä näin yleisesti, ottamatta kantaa juuri kyseisen julkkisparin eroon.
Mutta yleensähän asiat ei ole niin kuin ne näyttää.
Ihana, mukava, rento ja puhelias kiva puoliso A voi todellisuudessa kotioloissa puolisoaan B kohtaan olla tunnekylmä jättäen B:n vastaamaan yksin kaikesta. Ulospäin sitten tuo B on täyspaska.
Ja puhun pariskunnasta, jonka olemassaolon tiedän. En näistä martinasta ja eskosta.
Kaunis parsikunta U ja Ö, toinen pettää. Miksi? Kun ovat niin kauniita, komeita, menestyviä. Paska on se pettäjä? Entäs se toinen, petetty? Kylmäkiskoinen, ilkeästi muista ajatteleva ihminen, joka arvostelee ilmöitä, joista ei tiedä mitään ja jotka ei vaikuta pätkääkään hänen elämäänsä.
Enkä puhu kohtusta eroparista, vaan pariskunnasta, joka tuossa vieressä asuu.
kohta alkaa telkusta parin uusi sarja, Martinasta leivotaan laulajaa jne.
Pitää saada nimi otsikoihin ja pärstä juorunnälkäisen kansan tietoisuuteen, sillä ne katsoja luvut tv:ssä kasvaa ja huononkin laulajan levyt myy. Onhan se nyt nähty Nykäsen Matinkin kanssa.
Menee muutama kuukausi ja jo taas kohuparilla onni kukoistaa, kaikki on anteeksi annettu ja jatketaan samaan malliin.
ollut se "hittikin" sen toisen salarakkaan kanssa?