Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jossu

Vierailija
21.01.2011 |

mä olen rakastunut sinuun sä olet aivan ihana sun silmät on aivan uskomattoman kauniit ja sinun vartalo on aivan uskomaton mä haluun sua sä oot ihana

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen rakastunut sinuun sä olet aivan ihana sun silmät on aivan uskomattoman kauniit ja sinun vartalo on aivan uskomaton mä haluun sua sä oot ihana

Heippa, loukata en halua, mutta kelle tämä on tarkoitettu?. Eihän tuosta selvieä edes kumpaa sukupuolta olet.M45.

Vierailija
2/4 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, loukata en halua, mutta kelle tämä on tarkoitettu?. Eihän tuosta selvieä edes kumpaa sukupuolta olet.M45.

Vois varmaan arvata että ei sulle M45. Eiköhän Jossu itte tiedä kuka tää kyseinen roomeo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois varmaan arvata että ei sulle M45. Eiköhän Jossu itte tiedä kuka tää kyseinen roomeo on.

Minä en ainakaan huomannut mistä kirjoittajan ja Jossun sukupuolet paljastuisivat. Ja minusta on joskus käytetty tuota lempinimeä. (Olen kuitenkin varma ettei tuo voi ola minulle, sillä ainoa joka tietää minun kirjoittelevan tänne, ei varmasti kirjoittaisi minulle tuollaista)

N25

Vierailija
4/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tuli biisi, jossa laulettiin ihan selvästi: "Jossulla on toinen

koko kaupunki tietää sen mua ennen

Jossulla on toinen

miks et uskalla soittaa ja tunnustaa". Bändi oli Taikapeili.

Olen pahoillani puolestasi.