mitä ajattelet miehestä,
joka ostaa naiselleen tamponit,pikkuhousunsuojat,voi jopa tuoda naamion jos nainen on muistanut sanoa millaisen,kauppareissullaan jonka lähes poikkeuksetta hoitaa mies? Onko miehellä "hame päällä"?
Kommentit (8)
lisää vastauksia:) mun mies leikillään joskus sanoo noin et hällähän on ihan hame päällä jo,kin roudaa mun purkkeja ja muita juttuja.. ja ajattelin hänelle näyttää näit naisten vastauksia,kiitos:) ap
samoin kaverini mies, tosin kaverilleni, ei mulle.
Jos mä tartten siteitä tai tampooneja, mä kirjoitan sen kauppalistaan ja mies tuo, kuten ne maidot ja leivätkin.
...shampoo ja hiuslakka voisi vielä onnistuu!!!
ihan perusmeininkiä:) hyvä,eipähän tartte miehen aatella et on akkamainen:) Mun mielestä se ostaa joka kauppaan menee ja eipä oo mies nikotellut vaikka välillä nauraakin itteään kunseiso sidehyllyjen eessä lappu kourassa.. muuten mun ei tarvii kyl kauppalistoja kirjotella,mies handlaa ne ilmankin. tekeeköhän se musta sit äijän..?ap
joka ostaa miehelleen partavaahdot, hammaslangat, voi jopa tuoda suihkugeelin jos mies on muistanut sanoa millaisen, kauppareissuillaan jonka lähes poikkeuksetta hoitaa nainen? onko nainen "tossun alla"
:D
Musta on tosi normaalia että kaupasta tuodaan kaikkea mitä perheenjäsenet sieltä tarvitsevat, ihan sama kuka siellä kaupassa käy