Huvittaa lähipostissa myyjien käyttäytyminen...
Mun lähin posti on siis lähikaupan postipiste. Käyn paljon kauppaa netissä, ostan kolmelle lapselleni ja itselleni vaatetta, kenkiä ja jotain tavaraa. Samoin myyn sitten pieniä vaatteita eteenpäin aika ajoin. Musta on helpompaa käydä kauppaa nyt tällä hetkellä näin.
No, tässä pikkukaupan postissa tulee sitten vierailtua aika tiuhaan. Ihan kohteliaasti mua on siellä muuten palveltu (ja aina palveltu!), mutta jotkut myyjät siellä ottaa ilmeisesti mun käynnit jotenkin raskaasti :). Huokailevat korostetusti, pyörittelevät silmiään (taas toi..?) ja hymyilevät merkitsevästi toisilleen.
Siis mitä? Eikö se posti ole siellä sitä logistiikkaa varten, vai mitä sitten? Kannattaisiko kenties lopettaa se palvelupiste, jos se on niin hankalaa? Mulle tulee sellanen fiilis, etten viitti niitä enää vähään aikaan vaivata. Käytän toista postia sitten, ehkä? Huumorillahan ton voin ottaa, mutta ei ole kyllä hyvää palvelua.
Ja voin sanoa, etten mikään hidastelija ole siellä, vaan osoitelaput ja pakkaamiset olen kyllä hoitanut jo kotona. Vain vien, maksan tai noudan paketin. Kiitos että sain valittaa.
Kommentit (19)
minuakin kummastutti kun tilasin ulkomailta vaatteita ja postitädit utelivat pakettia hakiessani mistä se on kun ei ollut entuudestaan tuttu firma.
Niin voisitko hakea ja toimittaa pakettisi muulloin kuin ruuhka-aikaan eli klo 16-18 ja 20-21? Vituttaa ihan kybällä odotella siinä jonossa toppatakki päällä.
Meillä lakkautettiin posti pari vuotta sitten ja nyt on palvelupiste kaupassa...
Itse myyn lastenvaatteita huutonetissä ja sekös noita kaupantätejä kiinnostaa. Koskaan en ole heille kertonut, että mitä puuhaan, kunnes nyt minulta suoraan kysyttiin, että mitä postitan. Haloo! Mitä tapahtuikaan postisalaisuudelle.
Jos postitan valkoisissa kirjekuorissa ehkä max 5-8 pientä lastenvaatetta kerrallaan muutaman viikon välein, niin olen tosi kummastus noille "virkailijoille".
Ärsyttää! Aina jos itse tilaan jotain netistä valitsen nykyään aina jonkun muun noutopisteen kuin postin, jos se vain suinkin on mahdollista.
kun itse asiassa on pikemminkin ottanut nokkiinsa jostakin eikä mistään huvittuneisuudesta ole tietoakaan?
Ymmärrän kyllä, että voi olla kaupankin puolella kiirettä ja silloin yksi postittelija voi tuntua rasittavalta. Mutta mä ole ihan yhtä tärkeä asiakas siellä kuin muutkin. Palveluammatissahan he ovat ja jos piste on kaupassa, silloin saavat palvella postinkin asiakkaita. Jos kauppa on auki klo 7-21, voi käsittääkseni asioida niinä ruuhka-aikoinakin. Tosin vältän sitä kyllä, eikä mulla siinä kestä paria minuuttia kauempaa, jos eivät itse sitten mokaile lähetystunnusten tai muiden kanssa.
Se siitä. ap
Onko untuvatakki, saisitkohan sen siihen käsivarrelle jos sulla toisessa kädessä on sixpäcci.
Niin voisitko hakea ja toimittaa pakettisi muulloin kuin ruuhka-aikaan eli klo 16-18 ja 20-21? Vituttaa ihan kybällä odotella siinä jonossa toppatakki päällä.
Jo käyt meidän lähisiwassa. Niin voisitko hakea ja toimittaa pakettisi muulloin kuin ruuhka-aikaan eli klo 16-18 ja 20-21? Vituttaa ihan kybällä odotella siinä jonossa toppatakki päällä.
kun itse asiassa on pikemminkin ottanut nokkiinsa jostakin eikä mistään huvittuneisuudesta ole tietoakaan?
Toisaalta samalla myös erittäin törkeää käytöstä.
Itse olen asiakaspalvelualalla ja palvelen kaikkia samallai riippumatta kuin usein asiakas käy tai millä asialla.
ne sekaantuu mun asioihin, kommentoi postia ja tietää aina mitä olen hakemassa ennen kuin edes ehdin sanoa. Yrittäis edes teeskennellä ettei ne kiinnitä huomiota toisten asioihin.
Katsos kun sun on ap tarkoitus myös hoitaa kauppaostokset samalla käynnillä.
Postitädit ovat vittuuntuneita, "palvelevat" naama mutrussa ja kommentoivat ihan tavallisiakin postipaketteja. Esim. meidän normaalinkokoisessa postissa huokailtiin että onneksi hain pakettini "vihdoinkin" pois- ja lappu paketista oli tullut alle viikko sitten!! Paketti oli aika pieni ja kevyt, ei edes vaatinut tietynlaista käsittelyä...
Myönnän, että välttelen postia nykyään enkä jätä sen varaan yhtään mitään. Liian monta kertaa on jäänyt tärkeät kirjeet menemättä perille ja lehdet ym. saamatta. Kirjoitin postiin valituksen, alueeni esimies totesi ettei kaikkia kirjeita voi alkaa syynäämään eikä esim. puhunut jakajan kanssa ollenkaan (vaikka reklamoin hänenkin käytöksestään). Paska maku jäi!
työntekijöitä vituttaa suunnattomasti, sillä heidän mielestään kyse on aivan ylimääräisestä työstä. Siinä näkee perusduunarin suhtautumisen työntekoon, kunhan vaan mahdollisimman helpolla. Vähät asiakkaista, vaikka näkisivätkin että vituttaa.
Kun menin hakemaan sitä, kauppias huusi niin, että koko kauppaa kuuli, että toista kertaa ei anna enää minulle pakettia jos ei ole kunnon pakettikorttia.
Öööö...kun sitä pakettikorttia ei tullut kun se tieto tuli tekstarina. En tiennytkään, että se on laitonta.
Kun menin hakemaan sitä, kauppias huusi niin, että koko kauppaa kuuli, että toista kertaa ei anna enää minulle pakettia jos ei ole kunnon pakettikorttia.
Öööö...kun sitä pakettikorttia ei tullut kun se tieto tuli tekstarina. En tiennytkään, että se on laitonta.
Tuollaisista vaan valituksia, niin loppuu se asiamiespostin hoitaminen.
Varmasti tekisin virallisen valituksen sekä sanoisin suoraan noille silmäpyörittäjille tyyliin "onko jotain ongelmaa?" tai että "eikös tämä kuulu sun työnkuvaan, ilman silmänpyörittelyä?"
Kauppias saa Itellalta korvausta työstään, ei hän sitä ilmaiseksi tee!
T. Myyjä, joka ei pyörittele silmiään vaikka monenlaista näkee ja kuulee! (ainakaan asiakkaiden nähden)
Kauppias ajattelee firman parasta ja ottaa asiamiespostin hoidettavakseen, ja myyjät, usein nuoret tytönheitukat, vaan pyörittelee silmiään.
Ja valituksia vaan, ei se niiden heitukoiden asenne siitä miksikään muutu jos pomo ei pidä jöötä. Ja mitenkä pitäisi, jos ei tiedä.
Laittaisin sinuna palautetta myyjien esimiehelle...