Riittäisiköhän mappihylly syvyydeltään vaatteille
Pieni vaatehuone ja helpoin ja nopein hyllyratkaisu olisi valmis mappihylly, syvyys 30cm. Riittääköhän vaatteille? Tanko tulee myös ja pieni laatikosto.
Kommentit (11)
jos tulee tanko niin pitäähän siihen voida jotain ripustaakin.
Lasten henkarit ovat kokoluokkaa 30 cm ja aikuisten isompia.
vastaus on ei riitä
ei ole toistensa edessä ja saat yhteen riviin siistejä pinoja
Puseroille riittää, housut voi laittaa halutessaan poikittain. Tanko pitää laittaa eri päin kuin normaalisti, mutta niitä saa esiinvedettäviä malleja iihan valmiinakin. Meillä ollut ihan loistoratkaisu. Inhoan omaa 60 cm syvää kaappiani, jossa pinot hajoavat, kun takana on tyhjää tilaa, tai sitten taakse "häviää" vaatteita.
Sehän on tilankäytöstä kiinni. Itse yrittäisin käyttää säilytystilan mahdollisimman tehokkaasti ja jos samaan tilaan mahtuu vähän syvempi hylly häiritsemättä käyttöä, niin laittaisin syvemmän. Harkitsisin myös korijärjestelmää. Itse pidän vähän syvemmistä hyllyistä kuin 30cm, noin 50cm on mielestäni käytännöllisempi.
vähän riippuu siitä vaatetangosta. Jos tulee esim kahden mappihyllyn väliin, niin se tanko pitää kiinnittää siten (ehkä hylllyjen etureunaan), että hengarit mahtuu. Jos tanko tulee esim päätyseinään tai ihan eri paikkaan niiden kapeiden hyllyjen kanssa, niin no problem.
Hengarit ei mahdu poikittain, mutta on myytävänä myös sellaisia toisin päin olevia tankoja, siis näin
http://charandthecity.indiedays.com/files/2010/06/K4.jpg
on ihan käyttäjästä riippuvaa, minkälaiset hyllyt riittävät. Minä valitsisin mieluiten 40cm hyllyt, ei ole sitten niin tarkkaa miten taittelee vaatteet hyllyyn.
Mutta kokeile taitella vaatteet pinoon ja mittaa minkä mittaisia tulee; jos kaikki pitää taitella kovin monin kerroin, että saat sopimaan 30cm hyllyyn, niin ei siihen yhteen hyllyyn kovin monta vaattetta sitten menekään.
Aikakin tavallisen kaapin 60cm syvyyttä ei mielestäni tarvita, sinne taa jää aina reilusti tyhjää.
ap.