Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! 3vko:a, -4kg, vyötärö -5cm

Vierailija
21.01.2011 |

6 kg vielä tavoitteeseen. Tänä aamuna alkoi ensimmäistä kertaa paino kutosella!

Hiphurraa! =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tippunut syksystä lähtien yli 5 kiloa ja silti tuntuu ettei vyötäröltä ole lähtenyt ollenkaan... housut on löysät lantiosta ja lahkeista kyllä mutta mikä kumma tossa vyötärössä on kun se ei kapene? No ei mulla kyllä oikeestaan ikinä ole vyötäröä ollutkaan, tasapaksu mikä tasapaksu...

Vierailija
2/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio koostuu kyllä vähähiilarisesta ruuasta, eli en syö perunaa, riisiä ja valkoista vehnää. Pyrin pitämään hiilarit alle 100g/pv.

Syön kuitenkin esim. täysjyväruisleipää, täysjyvämysliä ja hedelmiä proteiinipitoisen ruuan ohella.

Myös liikunnan riemun olen löytänyt alkuvuodesta kuntosalilta. Käyn jumpissa 5x viikossa, näin aamupäivisin, kun minulla on aikaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun sain ekan vauvan joka on siis vasta 6kk en ole saanut juuri vyötäröä kapeemmaksi.Vaik muuten paino sama ja oikeestaan 2 kiloa vähemmän, kuin ennen raskautta niin vyötärö on levinnyt monta senttiä =(

Olen lukenut myös et jatkuva unettomuus lisää juuri keskivartalolle rasvaa mut miten sitä vois estää kun en ole viime kesän jäkeen nukkunut kertaakaan yli 4h pidempään kerralla.Vähän huolettaa et joudun pistään kaikki vaatteet uusiksi vain vyötärön takia ja sit lantiolta yms.housut roikkuu rumasti.

Vierailija
4/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tippunut syksystä lähtien yli 5 kiloa ja silti tuntuu ettei vyötäröltä ole lähtenyt ollenkaan...

Olen siis ap:lle kateellinen, kun hänellä lähtee noin paljon vyötäröltä.

Itse laihdutin viime keväänä 8 kiloa, ja vyötäröltä lähti sentti, jos oikein kaunistellen katsoin mittanauhaa. Mä olen kanssa malliltani tasapaksu, ja mitä laihempi olen sitä enemmän se tasapaksuus vain korostuu.

Mua inhottaakin se, kun ihan asiantuntijakin väittää, että laihduttaessa muka ensimmäisenä alkaa hoikkenemaan vyötäröltä. Juuri tällä viikolla luin taas tuon väitteen lehdestä, kun joku ravintoterapeutti noin valehteli.

Kun ei kapene vyötäröstä niin ei kapene. Mä en edes käytä juurikaan housuja, kun ei tällaiselle vartalolle ole olemassa sopivia housuja. Kaikki kiristää vyötäröltä niin tuskaisesti, etten pysty sellaisissa vaatteissa olemaan koko päivää. Liivihameet on pop.

Vierailija
5/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painoa on alle 60 kiloa, eli vaateongelmakaan ei johdu siitä, että kiloja olisi edelleen liikaa. Ei varmasti ole.

Vierailija
6/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden jälkeen kestää kyllä aikansa, ennenkuin vyötärö kiinteytyy, minä sanoisin, että vuoden kuluttua voi odottaa hyviä tuloksia. Nahka on venynyt kovasti, ja kyllä sen palautuminen kestää.

Kehoon saa muotoa treenaamalla ala- ja ylävartalon lihaksia, reisiä ja pakaroita, selkää ja rintaa. sillä tavalla vyötärö pikkuhiljaa hiipii esiin samalla kun rasva siitä vähenee.

jos ei ole lihaksia, ihminen on pötkö. kyllä se siis siitä, salille vaan.

Vierailija
7/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka samalla mallilla!

Vierailija
8/8 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zumbaa, ja armoton vatsalihasrääkki siihen päälle. Kyllä se löytyy. Mulla on taas ihana vyötärö, synnytyksestä 8 kk, ja liikakiloja kolmekertaa se, mitä tuo vauva painaa. Mutta vyötärö löytyy kuukauden keventämisen ja zumbaamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä