Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että mies pääsisi töihin mihin vaan.

Vierailija
21.01.2011 |

Aina se saa sen paikan johon hakee, vaikka olisi ollut 100 hakijaa. Joka viikko tulee työtarjouksia kun haluavat hänet töihin. Onhan se kiva, että ei ole pelkoa töiden loppumisesta.

Ärsyttää vaan itse naputella 50 työhakemusta ja ei tärppää :P

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vain on! Esim.vaik Lauri Tähkä.Suoraan katottuna sehän on ihan kirveellä veistetty mies ja biisitkin keskitasoista renkutusta mut silti se vetää salit täyteen kuin maallikkosaarnaaja.MIksi??

Sun miehes voi kyllästyessään kapitalistiseen yhteiskuntaan perustaa vaik uskonnon.=)

Vierailija
22/25 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mahdollistaa minun kotona olemiseni lasten kanssa hieman pidempään :) Ei tarvitse lapsia laittaa vuoden ikäisenä hoitoon.

Jotenkin siinä on vaan joku juttu, ehkä tosiaan on löytänyt oikean alan itselleen vaikka koulutus on vähän eri suuntaan. Perusluonne on sellainen, että hänestä pidetään. Kotona osaa kyllä kiukutella ja ärsyttää ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rautaisen ammattitaidon lisäksi hän on tosiaan luonteeltaan karismaattinen, toivon mukaan niin päin että hänellä on tasapainoinen luonne, ei esim. töissä haasta riitaa mistään pikkuasioista tai puukota toisia selkään, ja on sellainen joviaali mutta ei kuitenkaan kynnysmatto.

Vierailija
24/25 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 5 työhaastattelussa valmistumisen jälkeen ja nyt olen kolmannessa työpaikassa sinä aikana. Jopa yhden kerra koko firma on lakkautettu ja piti etsiä töitä. Työn olen saanut juuri sieltä mistä haluan. Ja kaiken lisäksi olen nainen. Taidan olla onnekas...

Vierailija
25/25 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haasta riitaa kenenkään kanssa, eikä edellisestäkään firmasta lähtenyt ovet paukkuen. On välillä vähän liiankin pitkäpinnainen firman oikkujen suhteen. Jos joku asia alkaa tarpeeksi ottamaan nuppiin niin osaa esittää asian kylmän rauhallisesti, ei ala keuhkoamaan.

27, Onnekas tai sitten olet itsevarma itsestäsi ja osaamisestasi :) Toivon, että itsessäni saisin petrattua tätä puolta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme