Satuhäät-ketju tälle illalle alkakoon tästä!
Kommentit (149)
Ihan hauskoja hölmöjä nuo on, mutta säälittää tuon miehen puolesta. Liekö jotain autismia tai muuta taustalla.
...Toivottavasti mun verorahoista ei tuosta "taiteesta" anneta senttiäkään apurahaa!
Mitä tähän nyt voi sanoo.... Aivan uskomaton tapaus.
korsetti mekon päällä, vai mikä toi valkoinen osuus on???
kunnon erikoinen pariskunta kuin WT-pari kuten viime viikolla.
Tuo miehen puhe kyllä hitusen häiritsee. Puhuu hölmösti suu kiinni....
Palstamamma varmaan. Mä en osaa sanoa mitään. Millä itsensä saa tuohon kuntoon? Ihan höpöheinällä varhaisesta teini-iästä?
että vanhemmat ja isovanhemmat tunsivat itsensä todella olevansa kotona noissa juhlissa...
varsinkin toi valkoinen korsetti josta näkyy lylleröt läpi =D
Kaikki vieraatkin on jotain muskettisotureita ja miehiä pukeutuneet naisiksi... Hieman omalaatuinen suku/häät etten sanoisi...
Muija sanoo ettei tykkää lapsista. Sekin kai jokinluojan oma tapa jättää tuollaiset friikit lisääntymättä! Muija kyllä itse elää jotain satua ja leikkii lasta...
mitä on niin vaikka aika kivuliaan kuuloista tuon miehen juttelu, niin omalla tavallaan tosi viaton. En usko huumeita.
ei ole selvästikään ihan kaikki kotona.
ne vaan huomas sanovansa toista tyttö- ja poikaystäväkseen :DDDD
mikä tää häiden teema on, en meinaa tunnistaa? Yleinen friikkiys?
on naamiaiset nuo häät, kivaa vaihtelua "prinsessa"-häihin...
Mutta miksi tuo äijä puhuu noin kummallisesti; hampaat yhdessä ja narisemalla?
on heittänyt kourallisen bentsoja huiviin ennen noita haastatteluosuuksia.
Ja mä jo viime viikolla luulin nähneeni kaiken. Siis tää on vielä kiusallisempaa kuin yleensä. Noilla ei taida olla kaikki ihan himassa. Ei sillä että sillä viime viikon porukallakaan olisi ollut. Mä haluaisin nähdä jotain kaunista ja kivaa.