Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 40-vuotiaat, millainen hiusmalli teillä nyt on?

Vierailija
20.01.2011 |

Miten kampaatte hiuksenne arkisin?

Minulla pitkät hiukset alaselkään asti, paljon vaalennettua raitaa. Kampaan isolle nutturalle sellaisen täytteen avulla (valkki) tai letitetylle poninhännälle. Ei ole otsatukkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma värinsä on, kun on kaunis punervan ruskea. Varmasti joku luulee värjätyksi.

Laitan 70-luvun tyyliin kiinni, esim. nostan päänpäälle osan ponnarille tai kahdella pinnillä pään päälle sivuja. Palasin tähän tässä tunika-aikakaudella, kun näin monella mallilla lehdessä hiukset siten. Nyt olen taas luopumassa siitä, mutta en oikein keksi miten. Ostin pari pantaakin tässä, mutta eivät oikein istu päähäni. Ponnarilla kotona usein sillätavoin perinteisenä liimatukkana.

En ole itse tähän tyytyväinen, mutta ei ole varaa pitää lyhyttä. Lyhyestähän tukasta ollaan siksi kateellisia, koska sellaisen pitäminen maksaa. Kampaajalla pitää käydä kahden kuukauden välein. Nyt käyn kerran kahdessa vuodessa. Haaveilen lyhyestä permanentatusta tukasta. Olisi varmaan helppo laittaa aamuisin.

Vierailija
2/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean sävyillä värjätty.

Tästä saa tosi nätin ihan vähällä laittamisella mutta tosi harvoin vaivaudun. Yleensä kampaan ja katson sen verran, että ei törrötä mistään kovin hullusti ja menoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulottuvat hiukset, vaaleaa raitaa joka tosin tuskin erottuu alkuperaisesta, hiukan vain kirkastaa. Pidan yleensa auki, joskus ponnarilla. Ei otsatukkaa. En pida lyhyista enka epaluonnollisen (ts. sellaisen, etta ne huomaa varjatyiksi) variseksi varjatyista hiuksista, eivat sovi minulle (eivatka mielestani monelle muullekaan...).

Vierailija
4/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossapa loistava aamuprovon aihe, nyt kyllä huvitti ihan aidosti :)

Vierailija
5/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii mulle, aamuisin kampaan siistiksi.

Juhlaan sitten vähän kiharran

Vierailija
6/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät, suorat, jakaus sivulla, ei otsista

Vierailija
7/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko auki tai ponnarilla taikka jollain häkkyrällä kiinni.

Olis kiva keksiä sellaista vaihtelua, joka ei vaatisi mitään vaivannäköä. Eli ei säännöllistä kampaajalla käyntiä, ei husten väkertämistä joka-aamuisen hiustenpesun jälkeen...

Eli en keksi muuta vaihtoehtoa kuin tänä natural look,

Vierailija
8/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaaleat, hieman kerroksittain leikattu. Ei otsatukkaa.

Vierailija
9/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika oman väriseksi värjätty. Aamulla pesen ja föönään, muuten olisi ylös-alas-litassa-pystyssä.

Täälä hetkellä pikkuisen yli kasvanut, täytyy huomenna soittaa kampaajalle kun ei viimeksi ollut työvuorot tiedossa kun olin, yleensä käyn 5vk välein. Nyt tulee olemaan 6-7vk väliä.

Vierailija
10/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tosiaan ole mitään otsatukkaa, joka ei sovi varmaan kenellekään!

Vierailija
11/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä täytyy pitää kiinni, niin milloin minkäkinlainen viritys :)

Vierailija
12/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sitä välillä mietin, nyt vaalea leukaperiin ulottuva polkkis.

Vierailija
13/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset auki yleensä. Hiuslaatu liukas "lötkö" joten joudun käyttämään muotoilutuotteita aika paljon.

Vierailija
14/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppinen kampaajani pitää huolta, että väri on moderni ja leikkaustakin hän hiukan muuntelee.

Vierailija
15/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viistosti leikattu otsatukka, hiukseni ovat luonnostaan loivan kiharat. Pakko on värjätä, hiuksissani on jo harmaata. Oma värini on tummanruskea mutta ihoni sävyyn ja pisamiini sopii paremmin toffeenruskea muutamilla vaaleammilla raidoilla. Pidän yleensä ponnarilla.

Vierailija
16/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hiippoja missään

Vierailija
17/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat omalta väriltään aika hyvän väriset, punertavan tummat. Mutta silloin tällöin värjään ne aivan tumman ruskeiksi, lähes mustiksi.

Joka kerta kun värjään hiukseni tummiksi kuulen,e ttä nuorenin 5 vuotta.

ja otsatukka myös nuorentaa, kun ei otsarypyt näy.

Vierailija
18/23 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkisuorat, eivät taivu mihinkään, kolmea eriväristä raitaa.

Hoidetut, yleensä letillä, paitsi kun lähden liikenteeseen niin ehdottomasti auki.

Itse haluisin joskus jotain muutosta, mutta mieheni tahtoo etten leikkaa.

Vierailija
19/23 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punertavan ruskeat, kiharat luonnostaan. Harvoin ponnarilla, usein panta tai joku solki tms. Ei otsista, mutta muutama kihara edessä lyhyempi ja joskus otsallakin.

Pesu&hoitoaine, ei mitään väkertämistä :)

Vierailija
20/23 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otsatukkaa, kerrostettu ja parilla eri värillä raitoja blondissa tukassa.

Kotioloissa hiukset kiinni sellaisella "hampaalla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä