Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat synnytyksen jälkeen

Vierailija
20.01.2011 |

Millaset muilla on ollut?

Mulla on nyt 2päivää kestänyt ja todella runsaat! Mistä tätä verta oikeen tulee!! Alapäätä myös särkee todella oudosti, mitä ei ole aiemmin ollu.

Pitääkö tälläisiä oireita kestää loppu elämä, vai onko nää ekat menkat vaan tälläset?

Synnytyksestä 2,5kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset muilla on ollut?

Mulla on nyt 2päivää kestänyt ja todella runsaat! Mistä tätä verta oikeen tulee!! Alapäätä myös särkee todella oudosti, mitä ei ole aiemmin ollu.

Pitääkö tälläisiä oireita kestää loppu elämä, vai onko nää ekat menkat vaan tälläset?

Synnytyksestä 2,5kk

Mulla menkat alko kans n. 2kk synnytyksen jälkeen. Olin ihan järkyttyny kun mulla on aina ollu kivuttomat ja niukat menkat. Ja synnytyksen jälkene oli ihan muuta, melkene itkin aksinkerroin kun mahaan koski niin hirveesti ja tuntu että vuodan kuiviin. Ja alapäätä tosiaan sattu kummallisesti, en oikeen osaa selittää miten, mutta sattui kuitenkin.

Mutta mulla siis helpotti ja normalisoitui tilanne muutamien menkkojen jälkeen, paitsi ne vatsa kivut, siksi hankin uuden pillerireseptin ja nyt on taas elämä normaalia :)

Vierailija
2/2 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahden synnytyksen jälkeen ekat menkat on olleet tosi runsaat, kuukuppia piti tyhjentää parin tunnin välein kun normaalisti riittää 2krt/vrk. Kivut mulla jäi kyllä ekaan synnytykseen, onneksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi