Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmisruuista

Vierailija
20.01.2011 |

Eikö olekin kummallista, että jos ostat kerran kahdessa kuussa jonkun nopean eineksen. Olet uusavuton etkä osaa laittaa ruokaa. Vaikka ihan kaikkina muina päivinä tekisit ruuan oikeista aineksista. Olet tosi paha ihminen, kun sorrut joskus einekseen. Kyllä nämä palstamammat on sitten kaikki NIIN hyviä että ihan oksettaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat aikaan

reagoit ihan ylimitoitetusti :)

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan valmisruokia viikoittain ja teen myös ruokaa lähes joka päivä. Meillä nää teinit syö niin kamalasti, etten ehtis ikinä tehdä kaikkea ruokaa samaan tahtiin. Einekset ja pakasteet on hyvä lisä, niissäkin on ihan terveellisiä vaihtoehtoja. Joten lepo vaan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa

En kai minä muuten tätä aloitusta olisi tehnytkään. Voin ihan käsi sydämmellä rehellisesti myöntää että kyllä ostan pata-aineksia silloin tällöin ja pussikeittojaki. Olen jopa joskus kiireessä ostanut valmis makaroonilaatkkoa tms.

Mutta ei se silti tarkoita sitä ettenkö osaisi ruokaa laittaa itse. Meillä liha tulee suoraan metsästä ja perunat omasta maasta ja tämä on pääsääntöistä ruokaa..se niistä lisäaineista.

-ap-

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan valmisruokia viikoittain ja teen myös ruokaa lähes joka päivä. Meillä nää teinit syö niin kamalasti, etten ehtis ikinä tehdä kaikkea ruokaa samaan tahtiin. Einekset ja pakasteet on hyvä lisä, niissäkin on ihan terveellisiä vaihtoehtoja. Joten lepo vaan :-)

tai hae se perunamuusikeskustelu. =)

-ap-

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamammat tuomitsee ne.

en minä,näppärä vaihtoehto sillon kun ei jaksa/kerkee tehdä muuta.

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat aikaan

reagoit ihan ylimitoitetusti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme