Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kuuntelet musiikkia esim. lenkillä?

Vierailija
20.01.2011 |

En omista mp3:sta ja olen miettinyt sellaisen ostamista. Toisaalta kun puhelin kuitenkin lähtee mukaan niin järkevintä olis ladata siihen musaa. Mutta millainen puhelin pitääisi olla jotta tämä onnistuu. Nyt minulla vanha Nokian simpukka josta tykkään ja jossa jotain musaa onkin, mutta ei kuulokkeita...

Siispä ostanko mp3 vai uuden puhelimen =D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on se mp3 soitin, joka lähtee automaattisesti lenkille mukaan. En oikeastaan tarvisi puhelinta kuin soittamiseen ja viestien lähettämiseen, mutta mies osti tuon minulle. Joku nokialainen jonka mallia en muista, mutta hyvä puhelin ja kestävä akku. Mikä on kyllä harvinaista nokialaisille.

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tulee takaa tai edestä tai mistä vaan. en halua blokeerata aisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tulee takaa tai edestä tai mistä vaan. en halua blokeerata aisteja.

etten kuulisi muita ääniä ympäristöstä =) Ja eteenhän minä näenkin.

ei ap.

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma on niin vanha, ettei siinä mitään tuollaisia hienouksia ole. Mutta Mp3:a voin suositella. :) Minulla on sekin joku useamman vuoden vanha perusmalli, mutta ihan riittävä lenkkikäyttöön. Akku kestää pari viikkoa (10 tuntia) ja nappuloita on niin vähän, että niihin osuu takin läpikin.

Itse en kuuntele muualla kuin lenkillä, esim. bussissa puhelin olisi varmaan kätevämpi. En vaan halua lenkille mitään ylimääräistä taskuihini hölskymään (avaimetkin häiritsee), tuo on pieni ja näppärä.

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut musiikkia sekä puhelimesta että erilaisista mp3-soittimista. Erillinen soitin on ilman muuta paljon kätevämpi kuin puhelin. Pitäisin nämä kaksi erillään.

Suosittelisin esimerikksi Applen pienintä soitinta, iPod Shufflea. http://www.apple.com/fi/ipodshuffle/

Vierailija
6/6 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Nyt voi unohtaa kuulokkeet kotiin, tämä on ihan pakko testata! Mitäs tykkäätte?

http://brandstore.fi/Hoodiebuddie-brandstore.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme