No kuka se Martinan uusi mies on???
Kommentit (22)
ei massiivinen hakukone. Energiaa kuluu mammalta.
Paitsi, että täällä kun kysyy jotain, niin neljä-viis mammaa googlettaa heti yhtä aikaa vastausta. Joku ehkä tietää vastauksen heti, mut kaikki muut googlettaa.
Ja tämän Stefun aikaisempi julkkisvalloitus, josta puhutaan?
Sievisen Susanna :)
Martina heivata Eskon pois alta. Tämän tulevan elämänsä parhaimman viikon toteutukseen Eskoa vielä tarvittiin. Mutta enää ei.
Joten kiitos vaan Esko sanoo Martina...
...ei oo kyllä ainakaan mun makuun. Niinkun olis joku malli tms. ÖRK!
Ja tosi törkee temppu Martinalta. HÄPEÄ!!
ja Martina...
Taitaa Stefu tykätä hevosnaamoista :D Ja muovista.
Sievisen Susanna :)
KVG
kuluttaa luonnonvaroja,joten ekologisempaa kysyä av:llä.
tiedätkö että googlettaminen
KVG
KVG
ei massiivinen hakukone. Energiaa kuluu mammalta.
Joo siis rysänpäältä jäi Levillä! Martina oli ottanut wc: ssä suukuormaa sissään kun ovi oli vedetty auki! Että näin! Mut mitä siitä! Hyvältä tuntuu
ryhtymässä itseään 5v vanhemman muijan lapsen isäpuoleksi???...
Martina ei nyt taida tajuta, että noin nuoret kundit ei ihan oikeesti ymmärrä mitä tekevät; eivät ymmärrä, että lapsi on oikea ihminen, että lapsen kasvattaminen on herkkää ja aikaa vievää puuhaa ja nainen, jolla on lapsi, on lapsessa kiinni - ei lasta heivat niinkuin entiset poikaystäviä tai kavereita. tai jos heivataan, niin...sitten on kyseessä hirviö, eikä ihminen.
Kun olin itse ko. Stefanin ikäinen, niin 5v vanhemmat tuntuivat mm. mun kaveripiireissä kundien mielestä tosi jännittäviltä ja siksi kiinnostavilta, mutta kyllhän ne sitten kohta vaihdettiin takaisin meihin vähän nuorempiin ( puhun nyt lähinnä kundeista, että mitä he tekivät ).
Ja jos ei vaihdettukaan ihan heti, niin sitten viimeistään, kun nämä naiset täyttivät 30-35, jotkut enemmänkin- ja sitten vasta otettiin tilalle oman ikäinen - 10v nuorempi nainen.
Näin teki todella moni tutuista miehistäni; tiedän tämän siksi, koska itse olen yksi näistä "nuoremmista", jonka nykyinen mies jossain nuoruutensa vaiheessa hengasi Helsingin Yössä itseään 5-15v vanhempien naisten kanssa ja kun naiset vanhenivat - ja homma kävi muutenkin kyllästyttämään - mies tuli mun luokseni - ja tossa se onkin nyt itten ollut jo kauan. ja joo - en pelkää, että lähtee, hän on kuulemma ihan rittävästi seikkailut..
En ollenkaan tarkoita, että se menisi aina näin, mutta usein se vaan näin menee. Sääliksi käy sit pikkuista Victoriaa - mutta onneksi hänellä on ainakin huolehtiva ja aikuinen isä.
kuka tän ex-alppinistin ex-tyttöystävä nyt sitten olikaan?
Joku julkisuudessa tunnettu ilmeisesti kuitenkin, ainakin lehtien mukaan.
Eiköhän tuo ilmoille heitetty Susanna Sievinen ole vaihtoehtona jo ihan teoriassakin vitsi.
kuka tän ex-alppinistin ex-tyttöystävä nyt sitten olikaan?
Joku julkisuudessa tunnettu ilmeisesti kuitenkin, ainakin lehtien mukaan.Eiköhän tuo ilmoille heitetty Susanna Sievinen ole vaihtoehtona jo ihan teoriassakin vitsi.
Kyllä se on susanna sievinen, tuon egorazzi päätoimittaja
http://www.egorazzi.com/2011/01/martina-aitolehden-uusi-rakas-on-ex-alp…
Stefan Therman. Martinaa viisi vuotta nuorempi (Martina on 28v.) kiinteistövälittäjä.
Kuva löytyy googlen kuvahaulla
martinan uuden rakkaan entisen kilpalaskijan kuva löytyy tuolta:
http://www.egorazzi.com/2011/01/martina-aitolehden-uusi-rakas-on-ex-alp…
Stefan Therman. Martinaa viisi vuotta nuorempi (Martina on 28v.) kiinteistövälittäjä.