No kuka se Martinan uusi mies on???
Kommentit (22)
ryhtymässä itseään 5v vanhemman muijan lapsen isäpuoleksi???...
Martina ei nyt taida tajuta, että noin nuoret kundit ei ihan oikeesti ymmärrä mitä tekevät; eivät ymmärrä, että lapsi on oikea ihminen, että lapsen kasvattaminen on herkkää ja aikaa vievää puuhaa ja nainen, jolla on lapsi, on lapsessa kiinni - ei lasta heivat niinkuin entiset poikaystäviä tai kavereita. tai jos heivataan, niin...sitten on kyseessä hirviö, eikä ihminen.Kun olin itse ko. Stefanin ikäinen, niin 5v vanhemmat tuntuivat mm. mun kaveripiireissä kundien mielestä tosi jännittäviltä ja siksi kiinnostavilta, mutta kyllhän ne sitten kohta vaihdettiin takaisin meihin vähän nuorempiin ( puhun nyt lähinnä kundeista, että mitä he tekivät ).
Ja jos ei vaihdettukaan ihan heti, niin sitten viimeistään, kun nämä naiset täyttivät 30-35, jotkut enemmänkin- ja sitten vasta otettiin tilalle oman ikäinen - 10v nuorempi nainen.
Näin teki todella moni tutuista miehistäni; tiedän tämän siksi, koska itse olen yksi näistä "nuoremmista", jonka nykyinen mies jossain nuoruutensa vaiheessa hengasi Helsingin Yössä itseään 5-15v vanhempien naisten kanssa ja kun naiset vanhenivat - ja homma kävi muutenkin kyllästyttämään - mies tuli mun luokseni - ja tossa se onkin nyt itten ollut jo kauan. ja joo - en pelkää, että lähtee, hän on kuulemma ihan rittävästi seikkailut..En ollenkaan tarkoita, että se menisi aina näin, mutta usein se vaan näin menee. Sääliksi käy sit pikkuista Victoriaa - mutta onneksi hänellä on ainakin huolehtiva ja aikuinen isä.
Itse löysin mieheni hänen ollessaan 24v ja minä 10v vanhempi. Nyt olen 40v eikä olla nuorempaan vaihdettu kumpikaan;)Itse asiassa ollaan menossa naimisiin juuri=)
Rttä ei sitä tiedä miten elämässä käy.
Ei susanna ollut entinen,vaan ihan eräs joka ei ole julkisuuden henkilö.Mutta Susanna oli enne tätä nykyistä exää..ja seksisuhteessa tähän Martinan nykyiseen..Poika mikä poika ja harakka mikä harakka!