Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppiongelma.

Vierailija
20.01.2011 |

Anoppi kutsuu poikaansa kylään usein. Matka on pitkähkö, ei siellä viitsi päiväseltään käydä. Usein mies on siellä sitten viikonlopun tms.

Anoppi ei kutsu minua, ei sinänsä haittaa. Mutta anoppi ei koskaan myöskään pyydä meidän lapsia sinne. Lapset eivät siis näe mummiaan kuin kerran vuodessa ehkä, vaikka mies käy siellä kuukausittain.

Mulle anoppi valittaa, että kun ne lapsetkin kasvaa nopeasti ja harvoin näkee. Olen pyytänyt anoppia meille kylään. Ei voi tulla kun on niin pitkä matka, mutta mitä sitten, kun me emme kuitenkaan ole tervetulleita hänen luokseen. Mua syytetään siitä, että haluan erottaa lapset mummistaan.

Olen yrittänyt ja yrittänyt pyytää kylään. Olen ehdottanut, josko tultaisiin lasten kanssa heille. Olen lähetellyt kirjeitä ja soitellut lasten kanssa, mutta siltin vaan en anna anopin olla lastenlastensa kanssa.

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota lapsia mukaansa äidiltään kysymättä?

Vierailija
2/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se tapahtuu niin että välissä on yksi henkilö joka tulkitsee asioita. Viestit vääristyy tai ne ei mene perille.

Ehdotus on että pidätte pyöreänpöydänkokouksen. Jokainen saa sanoa sanottavansa, jokainen tulee kuulluksi ja ulkopuolinen todistaa ettei mitään jää epäselväksi.

Jos tilanne ei muutu unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko porukalle, miten asia on. Tai koko suvun läsnäollessa kysy kovaan ääneen anopilta, voisiko hän viimeinkin myös tavata lapsenlapsiaan.

Vierailija
4/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies jättää perheensä (=vaimonsa ja lapsensa) joka kuukausi ja pakenee omien vanhempiensa luokse jopa koko viikonlopuksi?!???

Kuullostaa täysin käsittämättömältä, mutta meitä on tietysi niin monenlaisia ihmisiä.

Vierailija
5/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies ota lapsia mukaan? Tosin jos minä olisin hän niin ottaisin koko perheen. Enkä kävisi noin usein. Aika kiinni tuntuisi mies olevan äidissään.

Vierailija
6/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies jättää perheensä (=vaimonsa ja lapsensa) joka kuukausi ja pakenee omien vanhempiensa luokse jopa koko viikonlopuksi?!??? Kuullostaa täysin käsittämättömältä, mutta meitä on tietysi niin monenlaisia ihmisiä.

Miksi se mies sinne ylipäätään edes menee, jos oma perhe ei saa tulla mukaan? Vähän kummallinen kuvio...

Vierailija
7/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ota niitä lapsia mukaan? Miksi ei kysy äidiltään, voiko ottaa lapset mukaan? Miksi ei sano äidilleen, että ei tule, kun haluaa olla perheensä kanssa mutta tule sinä tänne? MIksi ihmeessä ap toimii tässä jonkinlaisena välittäjänä, vaikka koko homma ei koske häntä?

Mies saa nyt katkaista napanuoransa äitinsä suhteen ja puhua asiat halki. Ei aikuinen mies jätä omaa perhettään viikonloppuisin, jotta voi viettää laatuaikaa äitinsä kanssa. SE nimittäin tässä varmaan on ongelma. Mies ei halua niitä lapsia mukaan, koska haluaa passattavaksi, ja kiltti äiti suostuu, vaikka haluaisi tosiasiassa niitä lastenlapsia nähdä. Tosi nyhverö mies!

Vierailija
8/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä.

Outo mies sulla jos yksin menee äidin hoivoon koko viikonlopuksi! Onko se miehes edes aikuinen?

eli koko perhe mukaan tai edes lapset jos kerran pitää äidin luona ison miehen noinkin usein yötä olla.

Vierailija
9/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtee äidin helmoihin lomalle yksin

Vierailija
10/10 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtee äidin helmoihin lomalle yksin

Käy tietty entisten koulukavereiden kanssa kaljottelemassa, ja ei halua lapsia känni/krapulaseuraksi. Osa kavereista voi olla myös naisia, ja onko se yökin aina pakko olla äidin luona? Ihan hyvin äidille kelpaa, jos könyää aamupäivästä sohvalle makoilemaan. Eli miehellä on suhde siellä.

Käykö edes äidin luona? Äiti vinkuu, kun ei näe ketään ikinä, ja mies sannoo menevänsä äidilleen. Kyllä meillä ainakin on joku erityisasia (kerran kymmenessä vuodessa), jos mies menee yksin (kutsutaan yksin) vanhempiensa luo.

Tää ei ole anoppiasiaa vaan miesasiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan