Olen venäläinen, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (79)
en ole naimisissa suomalaisen , vaan latvialaisen kaa.
on "kädet ylös", niin mitä on "jalat ylös"?
Minulle saattaa olla tuosta kielitaidosta vielä hyötyä.
vaan kertoa, että työkavereinani on ollut venäläisiä ja ovat aivan loistavia oppimaan ja opettelemaan uutta. Johtunee siitä, kun ovat Venäjällä olleet korkeissa asemissa ja kykyä tehdä monia asioita löytyy.
Naisia siis.
Minunkin vanhemmat aloittivat ihan alusta 45 vuotiaina, oppivat uutta kieltä ja löysivät töitä, vaikka heille se ei ollut helppoa.
olen ite puoliks venäläinen ja ainoa venäläinen jonka tunnen on mun isä :) ois kiva tutustua nuoriin venäläisiin, mutta ne taitaa pyöriä aika lailla omissa porukoissaan?
sinne useinkin tuodaan hyviä näytelmiä, ja usein suomennos toimii samana aikana. Venäläiset ovat kovia käymään teattereissä.
Ja voi katsoa täältä kaikki mahdolliset juhlat ym. http://www.rs-gov.ru/node/1495
tai tästä:
http://www.russian.fi/
aika monet ovat vieraanvaraisia ja etsivät uusia tuttavia, joten älä epäröi!
ap
Vietättekö vähän suureellisemmin naistenpäivää ja nimipäiviä? Onko muita juhlapäiviä, mitä juhlitte, mutta suomalaiset ei..?
pukeutuvat ja meikkaavat huorahtavasti?
Onko se teille isompi juhla kuin joulu? vai juhlitteko jo suomalaisten perinteiden mukaan?
Kaikkea mahdollisia juhlia vietetään suurellisemmin. Nimipäiviä ei lähes vietetä mutta naistenpäivä, Uuden vuoden, vanhan Uuden vuoden päivä))) ym päivät - kyllä.
Suomessa jos on pyhäpäivä, niin on hiljaista, kun taas Venäjällä tavataan sukulaisia, käydän ulkona ja muuten juhlitaan silloin, kun voi)))
Miksi monet suomalaiset naiset pukeutuu tuulipukuihin eivätkä ole naisellisia? Ei voi yleistää kaikkia
Miksi venäläiset naiset pukeutuvat ja meikkaavat huorahtavasti?
miltä suomalaisnaisen pukeutuminen näyttää esim. burkhaan pukeutuneen muslimin silmin. Sekin varmaan kysyis miksi eurooppalaiset pukeutuvat huorahtavasti :) Kulttuurieroja, se missä menee huorahtavan raja.
On. ja juhlitaan sitä kunnolla. Se on tosi hauska, iloinen tapahtuma, jolloin annetaan anteeksi kaikille ja jätetään kaikki huono takana. Silloin pöytä notkuu ruosta ja on paljon vieraita. Juhlitaan sitä 2- 7 päivää, vieraillaan sukulaisissa ja naapureissa)))
Itse juhlin sekä suomalasta joulua, venäläistä ja Uutta vuotta, joten meillä juhla tunnelmaa säilyy lähes kuukauden verran)
Kyllä venäläiset adoptoivat, jos pystyvät vain siihen. Minulla on 3 tuttavaa, jotka ovat adoptoineet lapsia. Itsekin päätin adoptoida, kun rahatilanteni paranee.
Mutta onhan se hienoa, että adoptiovanhemat löytyvät ulkomailtakin. En puhu nyt valtiosta ja sen tekemisistään lapsia kohtaan.
ap
Olen venäläinen, haluatko kysyä jotain?
Vierailija - 22.01.11 12:38 (ID 11929141), oletko käynyt Venäjällä? Se olisi sinulle varmaan hieno ja rikastuttava kokemus, sillä Venäjä on suurenmoinen maa, jossa on paljon nähtävää.
Minunkin tekee mieli viedä lapset näyttämään Pietaria ja Moskovaa, kunhan aikaa löydy, Karjalassahan ne viettävätkin kesät.
ap
Ihan hyvin on suhtauduttu. Huomasin, että mitä koulutukselta korkeampi on henkilö, sitä avoimempi se on ja harvemmin on rasistinen
ap