Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä pinnasängystä tavalliseen?

20.01.2011 |

Meillä on nyt hieman päälle vuoden ikäinen tyttö, joka nukkuu yöt melko hyvin. Jonkun aikaa kuitenkin on neiti puolen yön jälkeen herännyt ja tyhmä äiti on nostanut viereen, kun siihenhän se tyttö sitten nukahtaa mutta isä ja äiti nukkuukin loppuyön vaihtelevasti.. Olen miettinyt, että onko vika pinnasängyssä.. pitäisikö hankkia tavallinen lastensänky ja laittaa se parisängyn viereen. Tyttö osaa jo tulla itse meidän sängystä nätisti pois ja sohvaltakin.. Monella muullakin tutulla tuntuu olevan samanlainen vaihe menossa lapsensa kanssa että eiku viereen vaan.. Toki olen yrittänyt omaankin sänkyyn laittaa takaisin mutta menee sitten kitinäksi..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen taisi olla 1,5v kun siirrettiin tavalliseen sänkyyn, seinän ja meidän sängyn väliin. Oli siinä vieressä mutta pääsi sitten itse aamulla kömpimään pois sieltä. :)

Kuopus on nyt 1v8kk ja en pidä kiirettä, heräilee aamulla (viikonloppuisin) minun mielestä liian aikasin, saa vielä hetken huilata kun lapsi viihtyy hyvin pinniksessä vaikka onkin hereillä. :) Nyt on vielä niin helppoa laittaa lapsi illalla omaan sänkyynsä ja nukahtaa sitten sinne. Jos tuossa 2v vaihdettaisiin sänkyä, olettaen ettei poika keksi miten pinniksestä kiivetään pois. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla