Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä
Kommentit (48)
Imettelen vain sitä että hän on olessaan miehensä kanssa kuhertelulomalla tavannut toisen?
joka tulee julkisuuteen salarakkaana?
Eipä todellakaan yllätä.
toivottavasti Martina ei sentään lastaan hylkää. Vaikka eihän tuo ole pikkuisensa kanssa paljon aikaa tainnut viettää koskaan. Surullista miten joku voi olla niin itsekäs
Mitäköhän nettipalstoilla päiviteltäisiin ja vatvottaisiin jollei trash-julkkiksia olisi? Pelkkää karppaamista?
Olen palstaa lukemalla ymmärtänyt, ettei Eskokaan ole aivan täysin viaton ollut mitä tulee avioliiton ulkopuoliseen sutinaan? Ja aseella uhatenko Martina on sen uuden hoitonsa saanut pettämään vaimoaan vai miten?
tuo menee ihan överiksi, että karkaa uuden miehen perään ja unohtaa lapsensa! Ja se, että yhteisellä lomalla pettänyt!
Victorian on varmasti hyvä olla isänsä kanssa, äiti tuntuu olevan hiukan tasapainoton ja lapsellinen vielä äidiksi. Ei silloin huidella jokaisen ihastuksen perään, vaan kannetaan vastuu perheestä.
Olen tähän asti uskonut, että Martina on oikeasti hyvä äiti lapselleen, mutta nyt alkaa kyllä tuntua, että ei naikkosella taida olla sekään puoli hoidossa.
Lapsi on alle 2-vuotias ja äiti huitelee milloin missäkin!
omasta mielestäni Martina nyt on vaan oman perheensä hajoittanut.. Kyllä se toinen osapuoli on syyllinen oman liittonsa hajoamisesta.
Harmi sisnänsä, on aina ikävä kun perhe hajoaa.
minäkin olen googlettanut kuvan mutta en muista nimeä enää. Stefan T... jotain
omasta mielestäni Martina nyt on vaan oman perheensä hajoittanut.. Kyllä se toinen osapuoli on syyllinen oman liittonsa hajoamisesta.
Harmi sisnänsä, on aina ikävä kun perhe hajoaa.
Hölmöä syyttää kaikesta vaan Martinaa, tämä toinen osapuoli ihan yhtä syyllinen. Ja jos jutut Eskon toilailuista pitää paikkansa niin ei hänkään mikään puhdas pulmunen ole, millaiseksi tässä sopassa yrittää itseään laittaa.
Haluaisitko omaa eroasi puitavan jossain keskustelupalstalla? Antapaa Martinan selvittää perheasiansa aivan omassa rauhassa ja keskenään, en ymmärrä miten tästäkin niin valtava otsikko suomessa saadaan!!
Kaikkihan sen tietää että etelän p*llut heittäytyy selälleen heti kun pääsevät Leville mutta tämä eukko on kyllä huippu: levittää ensimmäiselle vastaantulijalle vaikka oma ukko on mukana!
minäkin olen googlettanut kuvan mutta en muista nimeä enää. Stefan T... jotain
Haluaisitko omaa eroasi puitavan jossain keskustelupalstalla? Antapaa Martinan selvittää perheasiansa aivan omassa rauhassa ja keskenään, en ymmärrä miten tästäkin niin valtava otsikko suomessa saadaan!!
Martina ihan itse ole julkisuuteen itseään tyrkyttänyt ja varmaan nauttii tästäkin tilanteesta, kun pääsee lööppeihin. Jotkut ne vaan tekee mitä vaan julkisuuden eteen.
Koska se on kuitenkin kaikkien tiedossa että myös ESKO PANESKELEE YMPÄRIINSÄ.
Ja oikeesti mä en ainakaan naisenä jäis tollaseen liittoon missä mies paneskelee millon missäkin ja millon ketäkin vaan tekisin niinkuin Martina ja ettisin itselleni uuden.
Turhaa Esko sädekehäänsä kiillottaa kun on itse ihan yhtä syyllinen kuin martti.
Mutta kun kyseessä on valtakunnan julkkisriista pariskunta joka on omasta tahdostaan aina tehnyt kaikesta julkista niin raskautta, reissaamista, vauvaa, kotia, sänkyä, sisustusta, mielipiteitä jne. myöten niin kyllä tämä erokin on julkista riistaa. Siitä voivat syyttää itseään sillä tiensä ovat valinneet!
Ja mitä Martinan uskottomuuteen tulee. Se että petti Eskoa, on samalla petos Victoriaa kohtaan. Sen kanssa on hyvä oppia elämään sillä lapsi kyllä luo oman mielipiteens asiasta. Sen tiedän.
Esko ei varmaan ole ollut täysi pulmunen mutta kyllä rumin temppu tippui nyt rouvan jäljiltä...
Koska se on kuitenkin kaikkien tiedossa että myös ESKO PANESKELEE YMPÄRIINSÄ.
Ja oikeesti mä en ainakaan naisenä jäis tollaseen liittoon missä mies paneskelee millon missäkin ja millon ketäkin vaan tekisin niinkuin Martina ja ettisin itselleni uuden.
Turhaa Esko sädekehäänsä kiillottaa kun on itse ihan yhtä syyllinen kuin martti.
Koska se on kuitenkin kaikkien tiedossa että myös ESKO PANESKELEE YMPÄRIINSÄ. Ja oikeesti mä en ainakaan naisenä jäis tollaseen liittoon missä mies paneskelee millon missäkin ja millon ketäkin vaan tekisin niinkuin Martina ja ettisin itselleni uuden. Turhaa Esko sädekehäänsä kiillottaa kun on itse ihan yhtä syyllinen kuin martti.
Mutta kyllä perheelliselle suurempi rikos on ryhtyä salasuhteeseen kuin sortua täysin yhdentekevään yhdenyön juttuun. Kaikki petturuus on toki tyhmää mutta kyllä salasuhde joka luotu yhteisellä lomalla ja pidetty yllä pitempään, taatusti kirpaisee pahemmin.
JA kaikki petturuus on petos lasta kohtaan :(
Esko on ollut mun kaverin kanssa,Esko on nähty siellä ja siellä,Esko on yrittänyt muakin.... Hankkikaa elämä ja tällä kertaa todellinen sellainen eikä mitään satulandiaa.=)
Näin juuri. Olin alkujaan Eskon puolella, mutta kuulin juuri viikonloppuna kaverilta, että olivat olleet Huks-jatkoilla ja tämä Eerikäinen oli kysynyt häneltä, että haluaisko kaverini sitä ja kaverini oli sanonut, että ei seurustelevalta mieheltä. Esko oli sitten lähtenyt jonkun toisen blondin kanssa panemaan. Eli yhteenvetona, tämä pariskunta on pettänyt toisiaan koko suhteen ajan, mutta se kuka jää kiinni, joutuu syylliseksi. Näin kävi nyt Martinalle.