Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko syönyt tai syötkö panacod-lääkettä? Millaiseen vaivaan?

Vierailija
20.01.2011 |

Tehoaako se sulla? Tässä ihmettelen, kun ei tunnu missään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nikamavika, ja selkä on välillä todella kipeä, kipu säteilee ympäri kroppaa.

Mulle ei tule Panacodista pyörryttävää oloa. Syön 10 päivän kuurin tarpeeseen Sirdaludin ja Motifenen kanssa, 3-4 kertaa vuodessa. Kestän lievää kipua, se on jokapäiväinen seuralainen. Oikein kovaan kipuun on hyvin vahvaa lääkettä Tramal tai Tramol, jos oikein muistan, mutta siitä mulle tulee uninen olo ja en uskalla syödä sitä kuin silloin, kun kävelemään ei pääse ja kipu itkettää. Kivun se vie pois.

Vierailija
42/45 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei muuta lääkettä ollut silloin saatavilla. Kipu lähti mutta seuraavana päivänä maha oli aivan järkyttävän kovalla, tuntui että pöntöllä käynti oli kohta pahempaa kuin synnytys oli, niin kovalla vatsa oli :( Eikö muilla ole tuosta lääkkeestä tuommoista sivuvaikutusta tullut, kun kuulostaa että toiset syövät sitä kuin leipää??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden söin päänsärkyyn,toista en ota ikinä sillä meni jalat alta ja oksensin huono olo jatkui koko päivän

Vierailija
44/45 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan Panacodia ja Voltarenia. Oli viisaudenhampaan poiston jälkeen ongelmia ja hammassärky ihan hirveä. Ei sattunut enää noiden lääkkeiden oton jälkeen hymyilytti vain. Lääkäri sanoi, että Voltaren on pitkäkestoinen särkylääke ja Panacod auttaa nopeammin.

Selkäsärkyynkin olen Panacodia saanut. Siihen tosiaan jää helposti koukkuun lääkkeen antaman hyvänolon tunteen vuoksi. Mulle meinas niin käydä, kun oli selkäkipeä ja lääkäri vissiin huomas sen eikä enää kirjottanut reseptiä lisää.

Vierailija
45/45 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lääke allergia ja parasetamoli on ainoa normaali särkylääke jota voin käyttää.

Sain panacodin kovaan särkyyn ja toimi hyvin eikä aiheuttanut mitään ihmeellistä oloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme